تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیروز صادق به عنوان فرماندار جدید کلاردشت معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فیروز صادق به عنوان فرماندار جدید کلاردشت معرفی شد نوشهر- ایرنا - " فیروز صادق " روز سه شنبه در آیینی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران و شماری از مسوولان محلی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کلاردشت معرفی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، صادق در آیین معارفه اش با اشاره به سابقه تاریخی و شهرت گردشگری کلاردشت در داخل و خارج از کشور گفت : این شهرستان برای دستیابی به جایگاه واقعی نیازمند عزم جدی مسوولان نهادهای ذیربط و همکاری مردم است.
وی افزود : آبادانی ، توسعه و پیشرفت در منطقه در سایه هم افزایی ، تدبیر و همکاری همه جانبه مسوولان نهادهای ذیربط میسر است و چنین اقدامی در حقیقت گامی موثر برای تحقق دیدگاه های رهبری فرزانه است.
امام جمعه کلاردشت نیز در این نشست داشتن تدبیر ، تعهد ، ولایی بودن ، رسیدگی بموقع به خواسته های مردم ، حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ، توجه به خانواده های شهدا و ایثارگران و برخورد مناسب و مطلوب با مردم را از شاخصه های برجسته یک مسوول در نظام جمهوری اسلامی معرفی کرد.
حجت الاسلام "حسین مقیسه " ابراز امیدواری کرد که فرماندار جدید بتواند با چنین ویژگی هایی به نحوی برنامه ریزی کند که فضایی بهتر توام با آرامش و آسایش را که از خواسته های بحق مردم شهرستان است ، فراهم کند.
وی همچنین با اشاره به ارتقای کلاردشت از بخش به شهرستان ، خواستار استقرار تمامی ادارات در منطقه شد.
فرماندار جدید کلاردشت علاوه بر معاونت فرمانداری کلاردشت سوابق دیگری چون مشاور فرماندار رباط کریم و تهران را در کارنامه اش دارد.
شهرستان کلاردشت درغرب مازندران واقع است. ک/2
624/1535/1654


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن