تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803025954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده لنگرود در مجلس: خروجی مذاکرات وین دو واقعیت مهم را به جهانیان نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده لنگرود در مجلس: خروجی مذاکرات وین دو واقعیت مهم را به جهانیان نشان داد تهران - ایرنا - نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: خروجی مذاکرات وین دو واقعیت مهم را به جهانیان نشان داد؛ واقعیت اول زیاده خواهی آمریکایی ها که با رفع همه تحریم ها مخالفت و دیگر کشورهای 1+5 را در این جهت تشویق کردند.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مهرداد بائوج لاهوتی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس با گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان آزادگی شهید مدرس و تبریک به مناسبت روز مجلس، افزود: واقعیت دوم ایستادگی و مقاومت تحسین برانگیز تیم مذاکره کننده هسته ای که از منافع کشورمان در عرصه های هسته ای به خوبی دفاع کردند و اجازه ندادند آمریکا اهداف خود را محقق سازد.
وی تصریح کرد: آمریکا باید این واقعیت را درک کند ملت ایران به هیچ وجه از حقوق هسته ای خود که سرمایه ملی آن است عقب نشینی نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نیز از همه ظرفیت های خود در جهت تحقق اهداف در این عرصه و مقابله با تحریم ها ظالمانه استفاده خواهد کرد، گفت: دولت باید حجم مبادلات تجاری و غیر اقتصادی خود را با روسیه و دولت چین به حداکثر برساند.
وی تاکید کرد: مساله پارازیت ها مساله فنی اما تخصصی است و خواهش ما از دولت و شورای امنیت ملی این است که با حفظ اینکه اعتقاد داریم ارزش های حاکم با انقلاب باید صیانت شود اما سلامتی مردم نیز در اولویت باشد و امید است دولت در شورای امنیت این مهم توجه داشته باشد.
لاهوتی ضمن تبریک به مناسبت روز معلولان، یادآور شد: فردا روز جهانی معلولان است و به همه معلولان کشور تبریک عرض می کنم و از رییس سازمان بهزیستی تشکر می کنم و امید است دولت تدبیری کند که این 5درصد معلول از فعالیت های اجتماعی جامعه بهره مند شود.
نماینده مردم لنگرود در مجلس با یادآوری معضلات حوزه انتخابیه خود، خطاب به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری افزود: دوبار در مورد پرداخت غرامت حادثه سیل شهرستان خدمت آقای نوبخت رسیدم اما هنوز هیچ مبلغی پرداخت نشده است.
وی خطاب به وزیر نیرو، افزود: سدهای لاستیکی گیلان نزدیک به هزار میلی متر بارندگی دارد و نباید دچار خشکسالی شود. دستور دهید این چند سد لاستیکی را در استان گیلان به ویژه در شهر لنگرود تسریع کند.
وی در تذکری به وزیر صنعت، گفت: در زمان شروع به کار فعالیت تان، عقب ماندگی صنعت گیلان را خدمت شما عرض کردم حال بگویید چه کار کردید؟
لاهوتی همچنین از وزیر بهداشت قدردانی و تاکید کرد: انتظار در مورد تکمیل بیمارستان و درمانگاهها و استقلال دانشکده پرستاری و پیراپزشکی توجه لازم داشته باشید.
نماینده مردم لنگرود در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: آقای آخوندی شما تلاش فراوانی انجام داده اید اما در مقابل سقوط هواپیمای آنتونف پاسخ درستی دریافت نکردیم. همچنین هفتاد میلیارد تومان برای بندر چمخاله هزینه شده اما متوقف شده است؛ بنادر بزرگ ما امروز ماه ها طول می کشد بارگیری داشته باشد هزینه های زیادی به افراد وارد می کنیم.
عضو فراکسیون محیط زیست مجلس با انتقاد از عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست افزود: بحث پسماندها و زباله های خانگی بیماری هایی برای مردم این استان فراهم کرده است شما دو دوره رییس سازمان محیط زیست کشور بودید حتی شما یک جلسه برای حل این معضل برگزارنکردید، بیماریهای پوستی سرطان های مکرر باشیم باید در اسرع وقت برای رفع آن اقدام شود.
سیام 9136**1572


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن