تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان مدارس دخترانه بخش کهریزک به مناطق عملیاتی اعزام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانش آموزان مدارس دخترانه بخش کهریزک به مناطق عملیاتی اعزام شدند شهرری - ایرنا - 200 دانش آموز دختر مدارس بخش کهریزک و باقرشهر در قالب کاروان راهیان نور از محل کانون فرهنگی فاطمیه باقرشهر برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب در دوران دفاع مقدس اعزام شدند.


مسوول روابط عمومی بخشداری کهریزک روز سه شنبه در حاشیه مشاعیت دانش آموزان مدارس دخترانه به مناطق عملیاتی جنوب به خبرنگار ایرنا گفت: این دانش آموزان طی مراسمی و با حضور بخشدار کهریزک، امام جمعه باقرشهر، فرمانده بسیج ناحیه روح الله باقرشهر و مسوول آموزش و پرورش کهریزک و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم به همراه چهار دستگاه اتوبوس برای انتقال به راه آهن تهران، اعزام شدند.
"منصوربوشهری" با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی به عمل آمده دانش آموزان به منطقه عملیات دشت عباس از توابع بخش موسیان شهرستان دهلران در استان ایلام اعزام خواهند شد، اظهارداشت: مدت حضوردانش آموزان در این منطقه عملیاتی سه روز خواهد بود.
وی هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی انتقال تجربیات و دستاوردهای رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس به نسل های نسلهای سوم و چهارم انقلاب اعلام کرد و گفت: حضور دانش آموزان درمناطق عملیاتی ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیوند جوانان با شهدا در میادین جنگ سخت است.
وی افزود: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی ضمن لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب برای زنده نگهداشتن یاد وخاطر رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدردوران دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: پیش از این 280 دانش آموز پسر دوره متوسطه مدارس کهریزک و باقر شهر به مناطق جنگی غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام شده بودند.
1417/1724


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن