تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرقه های انحرافی ایجاد شده باعث تفرقه میان مسلمانان شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه: فرقه های انحرافی ایجاد شده باعث تفرقه میان مسلمانان شده اند کرمانشاه - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه با خطرناک دانستن ایجاد جریانات و فرقه های نوظهور و انحرافی، گفت: این فرقه ها باعث عقب افتادگی مسلمانان و ایجاد تفرقه میان آن ها شده اند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "سید حبیب اله موسوی" روز سه شنبه در همایش بیداری اسلامی رهایی از فریب که در جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، ایجاد فرقه های نوظهور و ضاله در دین اسلام را خطرناک دانست و خواستار مقابله جهانی با این فرقه ها شد.
وی یادآور شد: هریک از این فرقه ها در تلاش برای جهانی کردن اندیشه های خود هستند و می کوشند تا با ایجاد نفاق و تفرقه، اندیشه های انحرافی خود را در میان مسلمانان گسترش دهند تا به آنچه که مطلوب و موردنظر خود است دست یابند.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: این جریان ها توانسته اند با وجود برخوردار نبودن از بنیه علمی وعقیدتی قوی به حیات خود ادامه دهند که دلیل این مسئله را باید در تغییر تاکتیک استعمار در مبارزه با اسلام جستجو کرد.
مدیرحوزه های علمیه کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب برای دستیابی به اهداف خود ایجاد فرقه های انحرافی و تخریب از درون اسلام را نشانه گرفته اند و سعی دارند تا با کارکردن روی عقیده های نوجوانان و جوانان، آن ها را آنگونه که خود دوست دارند تربیت کنند.
وی گفت: این فرقه های انحرافی به جای آنکه قدرت و بنیه جهان اسلام را در مسیر رشد و تعالی قرار دهند بخش عمده ای از ظرفیت های جهان اسلام را برای مقابله با خود هدر داده اند.
حجت الاسلام موسوی در پایان و با بیان اینکه وهابیت بیش از سایر فرقه ها فعال است، گفت: آن ها خود را منسوب به اهل سنت می دانند این در حالیست که اهل سنت این فرقه را اصلا قبول ندارند.
7458/567


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن