تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804137547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت نان در شهرستان پلدختر افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قیمت نان در شهرستان پلدختر افزایش یافت خرم آباد- ایرنا- فرماندار پلدختر گفت: قیمت نان در این شهرستان از امروز سه شنبه با هدف کیفیت بخشی 30 درصد افزایش یافته است .


"قدرت اله ترابی نژاد" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی دولت، قیمت های جدید نان در نانوایی های سراسر کشور اعمال شد افزود: همه دستگاه های اجرایی و نظارتی همت کنند تا مصوبات اخیر دولت و استانداری در خصوص افزایش قیمت نان که با هدف کیفیت بخشی نان و حفظ حقوق مردم است بدرستی اجرا شود.
وی به قیمت جدید نان در پلدختر اشاره کرد و گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل کارگروه استان، قیمت جدید نان در پلدختر همزمان با سراسر اعلام شد که با افزایش نرخ نان، نانوایان باید دقت بیشتری را در پخت و کیفیت این محصول غذایی داشته باشند.
وی با بیان این که افزایش نرخ نان ارتقای کیفیت را می طلبد گفت: با توجه به این که نان یکی از اقلام پرمصرف خانوار و از مصارف اصلی جامعه و قوت غالب مردم است باید از کیفیت بهداشتی بالایی برخوردار باشد .
وی بر لزوم برخورد با نانوایی های متخلف تاکید کرد و افزود: نانوایی های شهرستان پلدختر باید کیفیت نان تولیدی خود را ارتقا دهند، در غیر این صورت با نانوایی های متخلف به شدت برخورد می شود.
فرماندار پلدختر بر افزایش میزان بازرسی و نظارت از واحدهای نانوایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: با افزایش نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی می توان وضعیت بهداشتی آنها را مورد کنترل قرار داد.
وی آموزش نانوایان و ارتقای کیفیت نان را از ضروریات عنوان کرد و افزود: آموزش، نظارت و کنترل در ارتقای کیفیت آرد و نان مؤثر است و آموزش نانوایان که یکی از مؤلفه های مهم در حوزه آرد و نان است باید با همکاری دستگاه های دخیل از جمله مرکز آموزش فنی و حرفه ای استمرار پیدا کرده تا شاهد رشد و بالندگی از حیث کیفیت در زمینه آرد و نان باشیم.
وی با تاکید بر این که اداره صنعت، معدن و تجارت در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشد، اظهار داشت: توجه بیشتر این اداره به وضعیت نانوایی ها از نظر بهداشتی و کیفیت ضروری است و باید نظارت و کنترل از سوی دست اندرکاران امر در نحوه پخت نان تولیدی و توزیع آن از نانوایان به صورت جدی دنبال شود
"ترابی نژاد" افزود: بازرسین اداره صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی و اتحادیه صنف نانوایی ها بر نحوه اجرای تصمیم، نظارت جدی داشته باشند تا تولید کننده، عرضه کننده و مصرف کننده متضرر نشوند.
وی گفت: قیمت نان لواش از 125 تومان به 165، سنگک سنتی از 400 تومان به 540، سنگک ماشینی از 400 به 500 تومان افزایش یافته است.
وی با اشاره به این که این افزایش قیمت‏ ها حدود 30 درصد بوده است، افزود: نان تافتون معمولی و نان ساجی از 250 تومان به 325 تومان افزایش یافته است.
وی گفت: نان تافتون 500 گرمی از 340 تومان به 445 تومان و نان بربری از 340 تومان به 445 تومان در سطح شهرستان پلدختر افزایش یافته است.
"ترابی نژاد" افزود: در سطح شهرستان پلدختر 82 نانوایی فعالیت دارند که از امروز به نرخ جدید نان را به شهروندان پلدختری عرضه می‎کنند.
فرماندار پلدختر ازمردم این شهرستان خواست چنانچه تخلفی مشاهده کردند مراتب را به سامانه 124 اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند.
7272/630


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن