تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820859404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریب اینکه سه چهارم کره زمین را آب تشکیل داده نخوریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همه این آبها قابل شرب نیست فریب اینکه سه چهارم کره زمین را آب تشکیل داده نخوریم زنجان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: نباید فریب اینکه سه چهارم کره زمین از آب تشکیل شده را خورد چراکه تمام این آبها قابل شرب نیست.


قربانعلی محمدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 98درصد این آب ها، آب شور اقیانوس ها و دریاهاست، یک درصد آن منجمد و فقط یک درصد آن شیرین و قابل شرب است.
وی با بیان اینکه بحران آب از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است از توجه جدی مردم و مسوولان به عنوان تنها راه مقابله با این بحران یاد و اظهارکرد: با مشارکت، هم فکری و استفاده از روش های نوین آبیاری معضل کم آبی که یک تهدید جهانی است تا حدودی قابل کنترل است.
محمدپور افزود: آب نقش حیاتی در زندگی بشر دارد و کم آبی و به تبع آن تغییرات آب و هوایی و از بین رفتن تنوع زیستی خطرجدی را برای انسان ها بویژه آیندگان در پی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: آب از اصلی ترین عناصر محیط زیست انسانی بوده و کمبود آن موجب خشکسالی است و در ادامه نیز بحران هجوم ریزگردها را درپی خواهد داشت که مهم ترین عامل در تهدید محیط زیست می باشد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: بدون آب زندگی غیرممکن است پس باید در مصرف آن صرفه جویی و به ویژه در مصارف کشاورزی با استفاده از روش های نوین آبیاری از هدر رفت آن جلوگیری کرد.
محمدپور افزود: با علم به اهمیت آب انتظار می رود این امر جدی گرفته شده و از هدر رفت و آلوده کردن آن به هرشکل ممکن جلوگیری و در راستای بهبود روشهای استفاده از این عنصر حیاتی گام های مثبت تری برداشته شود.
597/596


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن