تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820428052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرائتی: روحانیون در خط مقدم تشخیص و تبیین صره از ناصره دینی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قرائتی: روحانیون در خط مقدم تشخیص و تبیین صره از ناصره دینی هستند بیرجند - ایرنا - رییس ستاد اقامه نماز و احیای زکات کشور گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تحقق حکومت صالحان در ایران، امروز روحانیون در خط مقدم تشخیص و تبیین صره از ناصره و دیندار واقعی از کسانی که داعیه دین داری دارند، هستند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "محسن قرائتی" دوشنبه شب در دیدار طلاب و روحانیون خراسان جنوبی که در دفتر امام جمعه بیرجند صورت گرفت افزود: در هیچ دوره ای مانند امروز روحانیت اینقدر دارای ارج و قرب نبود و در هیچ دورانی جهان اینقدر تشته شنیدن پیام های اسلام نبوده است.
وی با اظهار تاسف از تعداد کم اسلام شناسان، خطاب به طلاب جوان گفت: وقت خود را به مطالعه و تفسیر قرآن صرف کنید زیرا قرآن نیازمند تفسیرهای جدید است تا دیگر ابعاد پنهان آن کشف شود.
حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم به تمام قطعات زمان قسم خورده در حالی که به سحر سه مرتبه قسم یاد کرده است، افزود: زمان در زندگی بسیار مهم است و نباید زمان خود را از دست بدهید زیرا بزرگترین خسارت در دنیا می باشد.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه با بیان اینکه قرآن کریم به 50 زبان ترجمه شده، در حالی که انجیل به دو هزار زبان دنیا ترجمه شده گفت: متاسفانه این نوعی عقب ماندگی می باشد که گریبانگیر ما و اسلام شده است.
حجت الاسلام قرائتی افزود: در طول تدریس حرف های بی خودی را می خوانیم که خیلی از آن ها علم نیست و لذا امروز باید خود را آنگونه تربیت کنید و به دنبال درسی بروید که اگر آن را نخوانید فلج شوید.
وی همچنین بر قرائت همراه با تعمق آموزه های قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه تاکید کرد.666/665


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن