تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816655621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رگ حیات تروریستها قطع شد/ مدافع مردم و مدافع ترویست شناسایی شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رگ حیات تروریستها قطع شد/ مدافع مردم و مدافع ترویست شناسایی شود


نیروهای عراقی موفق شدند خطوط تدارکاتی اصلی تروریست های داعش را در استان های الانبار و صلاح الدین و دیاله قطع کنند و از سوی دیگر نیز نیروهای وزارت کشور عراق نیز برای برقرار امنیت در بغداد اعلام آمادگی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار نیکلای ملادنوف نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور عراق و هیات همراه گفت: به اعتقاد من سازمان ملل باید کشورهایی را که از تروریست ها و داعش در منطقه دفاع می کنند، شناسایی کند. 
علی اکبر ولایتی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره از دولت مشروع قانونی و مورد نظر مردم و ملت عراق دفاع می کند چرا که این دولت توسط مردم این کشور انتخاب شده است و این مسوولیت سازمان ملل است که نسبت به شناسایی کشورهای مدافع تروریست ها و داعش در منطقه اقدام کند چرا که اگر آنها از خارج مرزهای عراق حمایت نشوند توسط ملت و ارتش این کشور شکست خواهند خورد. 
دیدار دکتر ولایتی با نماینده ویژه سازمان ملل


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی از کشورها آموزش و منابع مالی و نظامی گروه های تروریستی از جمله داعش را فراهم کرده اند که این کشورها مدعی مبارزه با تروریسم هستند.  ولایتی گفت: سازمان ملل باید درخصوص مقوله مبارزه با تروریسم فعالیت جدی تری را از خود نشان دهد. 

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در سطح بین المللی برای مبارزه با گروه های تروریستی از جمله داعش همکاری لازم را انجام دهد و در عین حال معتقد است که نباید در امور داخلی عراق دخالت کرد. 
دانلود  

گزارشهای میدانی از عراق حاکی است که  نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی در استان دیاله در شرق بغداد توانستند خود را به اطراف منطقه قره تپه  برسانند. این منطقه آخرین پایگاه گروه داعش در استان دیاله محسوب می شود. هشت روستا در این منطقه آزاد شد و نظامیان می گویند احتمالا در دو روز آینده شهر قره تپه به طور کامل آزاد خواهد شد و به این ترتیب دسترسی افراد مسلح به کوه های حمرین که اعضای داعش پس از هر شکستی به آنجا پناه می برند محدود خواهد شد. بر همین اساس در جنوب تکریت در استان صلاح الدین نیز ارتش عراق و نیروهای مردمی یک فرمانده نظامی داعش و 32 عضو این گروه را به هلاکت رساندند. نیروهای ارتش همچنین در منطقه بلد پیشروی کردند و تلاش می کنند جاده بین بلد و الدجیل و اسحاقی و بغداد را پاکسازی کنند. همچنین نیروهای پیشمرگ با همکاری نیروهای ویژه عراقی توانستند منطقه مخمور و بخش هایی از ربیعه در استان موصل را آزاد کنند. همچنین پلیس عراق تلاش گسترده اعضای داعش برای سیطره بر گذرگاه مرزی الولید در استان الانبار را با شکست مواجه کرد. اکنون تلاش ها بر استان صلاح الدین متمرکز شده است و طرحی امنیتی برای آزادسازی تکریت که از هر سو در محاصره کامل ارتش عراق است در حال تهیه شدن است. نیروهای عراقی موفق شده اند خطوط ارتباطی افراد مسلح داعش را در الانبار و صلاح الدین و دیاله قطع کنند که در نتیجه آن، رفت و آمد و امدارسانی برای تروریستها بسیار دشوار شده است.
نیروهای عراقی
شبکه تلویزیونی الحدث نیز در خبری اعلام کرد وزیر کشور عراق بر آمادگی نیروهای این وزارتخانه برای برعهده گرفتن مسئولیت برقراری امنیت در بغداد پایتخت این کشور تاکید کرده است. محمد سالم الغبان گفت: وزارت کشور آمادگی دارد مسئولیت های امنیتی در بغداد را از وزارت دفاع تحویل بگیرد. وی افزود: آمادگی وزارت کشور در این باره مطابق دیدگاه حیدر العبادی نخست وزیر عراق است. تلاش برای آماده کردن نیروهای امنیتی وزارت کشور به منظور برعهده گرفتن کامل مسئولیت های امنیتی در بغداد ادامه دارد.
نیروهای مردمی عراق
روزنامه نگار آمریکایی در گفتگو با شبکه تلویزیونی پرس تی وی تصریح کرد ترکیه حامی مالی تروریسم داعش است. جفری استاینبرگ سردبیر ارشد نشریه اینتلیجنس ریویو در گفتگو با این شبکه از واشنگتن گفت: کشورهای منطقه خاورمیانه مواضع مختلفی درباره گروه موسوم به داعش دارند. دولت ترکیه از مدتها قبل حامی داعش بوده است.  ترکیه دستگاه اطلاعاتی شبیه سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) دارد که امکان ورود داعشی ها را به عراق و سوریه فراهم آورده است. این روند از مدتها قبل وجود داشته است. داعش نفت را به قیمت چهل درصد کمتر از قیمت واقعی اش به دلالان ترکیه ای می فروشد. با این اوصاف، می بینیم که ترکیه به عامل مهمی در تامین مالی داعش تبدیل شده است و امکان استمرار اقدامات این گروه را در داخل سوریه و عراق فراهم می کند. در واقع، ترکیه از این تروریسم اهریمنی پشتیبانی می کند. وی افزود: گفته می شود ائتلافی علیه داعش تشکیل شده است. اما چنین ائتلافی مسخره است. عربستان سعودی و کشورهای حوزه خلیج فارس عضو این ائتلاف هستند حال آنکه خود این کشورها، مروج وهابیت و شبکه های جهادی بوده اند. چگونه ممکن است ائتلافی برای مقابله با داعش تشکیل شود اما ایران در این ائتلاف گنجانده نشود؟ منافع آمریکا و ایران درمقابله با داعش با یکدیگر همسویی دارد اما بازهم ایران به بازی گرفته نشد. با این اوصاف، ائتلاف تشکیل شده در این زمینه، به جوک شبیه است. ترکیه نیز با سابقه ای که دارد و اقداماتی که صورت می دهد، به هیچ وجه قصد ندارد از ائتلاف  علیه داعش حمایت کند.

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن