تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804572692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران موبی کد 2014؛ از برنامه نویسی ابزارهای هوشمند تا ایجاد اشتغال علمی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایران موبی کد 2014؛ از برنامه نویسی ابزارهای هوشمند تا ایجاد اشتغال علمی تهران- ایرنا-مسابقه ایده پردازی وبرنامه نویسی ابزارهای هوشمند 2014 با حضور بسیاری از فناوران و برنامه نویسان داخلی موبایل در دانشگاه امیرکبیر در حال برگزاری است.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا پیشتر مسابقه ایران موبی کد به عنوان نخستین دوره مسابقات ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید در کشور با شعار "معرفی هوشمندانه ایران پرگهر" در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد. اکنون مرحله دوم این مسابقات درحال برگزاری است.
مرحله دوم داوری آثار منتخب مسابقه ایده پردازی و برنامه نویسی ابزارهای هوشمند 2014 از روز هشتم آذرماه آغاز شده است.
مدیراجرایی مسابقات ایران موبی کد+ 2014 هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه کارآفرینی و کسب و کار در حوزه ابزارهای هوشمند دانست و گفت: داوری این دوره به صورت تخصصی در دو مرحله توسط کارشناسان با تجربه در مرحله اول و اساتید برجسته دانشگاه های معتبر کشور در مرحله دوم انجام می شود.
به گفته وی در بخش شرکت کنندگان حقیقی حدود 40 اثر برتر به مرحله دوم داوری راه است.
وی "برنامه های کاربردی بانک، بورس و بیمه" را از محورهای ویژه این دوره ازمسابقات نام برد و گفت: این محور به طور خاص با هدف ایجاد انگیزه و تشویق برنامه نویسان به منظور طراحی و تولید اپلیکیشن های خدمات این 3 حوزه که از کاربردی ترین خدماتی است که در بستر ابزارهای هوشمند تعریف شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: پس از پایان مسابقات، ارتباط با برنده ها، منتخبین و دیگر شرکت کنندگان حفظ شود. این موضوع زمینه مناسبی را برای کارآفرینی و توسعه کسب و کار آن ها فراهم کرده و مسیری برای تبدیل شدن ایده ها به محصولات بومی و کاربردی خواهد بود.
مدیر اجرایی مسابقات ایران موبی کد در مورد روش های حمایت از برگزیدگان گفت: احتمال دارد برگزیدگان به پروژه های نرم افزاری موبایل معرفی شوند.
حضور تعداد قابل توجهی از تولیدکنندگان اپلیکیشن های موبایل و فعالان این عرصه، ارائه کارگاه های آموزشی توسط طراحان با تجربه اپلیکیشن های کاربردی از دیگر برنامه های این مسابقات خواهد بود.
پشتر دکتر مسعود صبائی، دبیر مسابقه Iran Mobi Code 2014 با بیان اینکه دستیابی به بازار میلیارد دلاری محتوای ایرانی از طریق «نرم افزارهای هوشمند امکان پذیر است،گفته بود: با پیشرفت فناوری گوشی های هوشمند، عملاً امروزه تلفن های همراه از یک وسیله تبادل صوت به یک رایانه قابل حمل تبدیل شده اند اما با سیستم عامل هایی متفاوت. در حال حاضر به دلیل متن باز بودن سیستم عامل اندروید، بخش قابل توجهی از گوشی های تلفن همراه از این سیستم عامل استفاده می کنند چراکه این مزیت، امکان تولید برنامه های بی شماری توسط افراد مختلف در سراسر دنیا را فراهم کرده است.
وی افزود: با توجه به پتانسیل بسیار بالای محتوای غنی و منحصر بفرد ایرانی نیاز روزافزون تولید و ایجاد بسترهای توسعه کارآفرینی در این حوزه بیش از پیش احساس می شود. در این راستا هدایت منابع ارزی ایرانیان خارج از کشور و به تبع آن افراد مرتبط و علاقمند به فرهنگ ایرانی در سایر کشورها کمک قابل توجهی به ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد میلیارد دلاری این حوزه و رونق اقتصادی در کشور می کند.
این متخصص حوزه تولید محتوا ادامه داد: به همین دلیل ترویج برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی، کاربردی و سرگرمی با محتوای ایرانی برای سیستم عامل آندروید در کشور مورد توجه قرار گرفته است.
مسابقات ایران موبی کد، در روزهای هشتم تا 11 آذر 93 در دانشگاه امیرکبیر در حال برگزاری است.
علمی 1599


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن