تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819827612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری عامل آموزش اقدامات مجرمانه در اینترنت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس پلیس فتا قم: دستگیری عامل آموزش اقدامات مجرمانه در اینترنت قم- ایرنا - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی قم از دستگیری فردی که از طریق وبلاگ شخصی خود در اینترنت اقدام به آموزش اقدامات مجرمانه می کرد، خبر داد.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن محمدرضایی" در این زمینه افزود: در پی بررسی بعمل آمده مشخص شد فردی در وبلاگ خود، اقدامات مجرمانه آموزش می دهد، بنابراین شناسایی وی در دستور کار ماموران فتا استان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم شناسایی و به این پلیس احضار شد.
وی گفت: نامبرده در تحقیقات ماموران اذعان کرد وبلاگ مذکور را جهت کنجکاوی و سرگرمی از سایت های دیگر کپی برداری کرده است.
محمدرضایی اضافه کرد: در نهایت نامبرده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.

* ارایه خدمات به کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی، فقط تا پایان امسال
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی قم اعلام کرد: از سال آینده ارتباط این سازمان با سایر سازمان ها در زمینه ارایه خدمات به صورت الکترونیکی است و در صورت عدم تعویض به موقع کارت ها تا پایان سال، افراد نمی توانند از خدمات بهره مند شوند.
سرهنگ "ولی ترابی" اظهارکرد: تا پایان سال 1393 کلیه کارت های قدیمی در سطح کشور جمع آوری شده و دیگر هیچگونه خدماتی به این دسته از کارت ها ارایه نمی شود.
وی افزود: هموطنان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که حداکثر تا پایان امسال نسبت به تعویض کارت های قدیمی خود با کارت هوشمند اقدام نمایند تا در سال آینده با مشکل جدی روبرو نشوند.
ترابی در رابطه با مدت زمان تعویض کارت ها، عنوان کرد: کارت های تعویضی ظرف مدت یک ماه صادر و توسط اداره پست به درب منازل افراد ارسال می شود، اما در صورتی که برخی افراد فاقد اطلاعات در سازمان وظیفه عمومی باشند، اصالت کارت آنان از طریق نیروی صادر کننده کارت استعلام می شود که ممکن است موجب طولانی شدن فرآیند صدور کارت شود.
وی افزود: افرادی که از زمان درخواست تعویض کارت آنان بیش از یک ماه گذشته است می توانند با ارسال علامت " ؟ " به سامانه پیامکی این سازمان به شماره 10 2060 110 ،وضعیت کارت خود را پیگیری کنند.
وی در رابطه با تعرفه های تعویض کارت ها، بیان داشت: هزینه ها برای دریافت کارت های هوشمند معافیت و پایان خدمت متفاوت است، این هزینه ها بر اساس مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی ایران تنظیم شده است.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی قم خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره مدارک و تعرفه های مربوط به تعویض کارت به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس www.vazifeh.police.ir مراجعه نمایند. ک/1
/7404/ 550/


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن