تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802711844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهنازی: پیروزی‌های ورزش ایران اتفاقی نیست |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شهنازی: پیروزی‌های ورزش ایران اتفاقی نیست
کد خبر: ۴۵۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ - 01 December 2014


دبیر کل کمیته ملی المپیک می‌گوید مقام کاروان ایران در بازیهای آسیایی ساحلی نشان داد که پیروزی‌های ورزش ایران اتفاقی نیست.

به گزارش ایسنا، شاهرخ شهنازی در نشست خبری بررسی عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ساحلی اظهار کرد: بازی‌های ساحلی استمراری بر موفقیت‌های ورزش کشور بود. تعبیر خود من این است که مقام کاروان ایران نشان داد پیروزی‌ها اتفاقی نیست. دیدگاه نسبت به ورزش ایران تثبیت شده و نتایجی که در بازی‌های نوجوانان، آسیایی و ساحلی کسب شد، نشان داد که عملکرد ورزش کشور جرقه نبوده بلکه پویایی ورزش ایران را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مشخص شد که مدیریت ورزش کشور خوب عمل می‌کند. پس از بازی‌های آسیایی، کار کاروان ایران برای بازی‌های ساحلی شروع شد و نشان دادیم که ورزش ایران در حال پیشرفت است. حتی شیخ احمد از مدیریت ورزش ایران تشکر کرد که این برای خود من جالب بود که رییس شورای المپیک آسیا نتیجه کاروان ایران در المپیک را نیز پیش‌بینی کرد و گفت که موفق‌تر از لندن خواهد بود. کار ما سخت‌تر شده اما این دید خوب به ورزش کشور امیدواری خوبی برای ایران است. در شرایطی که فشارهای غربی بر کشور زیاد شده، ورزشکاران ما عرصه‌ای ساخته‌اند که مسئولان جهانی دهان به تمجید از ایران باز کرده‌اند.

او ادامه داد: خدا را شکر این نتایج باعث شده مجلس و دولت بیش از پیش به ما اعتماد کرده باشند و متوجه شوند که بودجه‌ها هدر نمی‌رود و نتیجه دارد. ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی هیات اجرایی سعی می‌کنیم در آینده نیز این نتایج خوب به ثمر برسد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره رشته‌های حاضر در بازی‌های ساحلی گفت: کمیته در نظر دارد در آینده فضا را برای حضور رشته‌های پر پتانسیل در بازی‌های آسیایی ساحلی مهیا کند. هندبال و بسکتبال می‌توانند در این بازی‌ها شرکت کنند. هدف کنونی ما این بود که رشته‌هایی به این بازی‌ها اعزام شوند که موفق شوند چرا که در امر بازی‌ها امر مقایسه‌ای پیش می‌آید و اگر رشته‌ای خوب کار نکند ضربه می‌خورد.

او در پاسخ به این سوال که وظیفه کمیسیون بررسی حضور مربیان خارجی در کشور چیست گفت:‌ این کار هماهنگ با وزارتخانه است. جدا از اعزام‌ها و ورود و خروج افراد ورزشی به کشور که باید با مجوز شورای برون مرزی انجام شود، این کمیسیون ماهیتی مشورتی دارد و زیرمجموعه شورای برون مرزی است و هرجا که مشورتی لازم باشد ما نظرمان را اعلام می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که پاسخ شکایت کمیته به دادگاه بین‌المللی ورزش درباره حق‌خوری از سعید عبدولی چه شد بیان کرد: ما از طریق شورای المپیک آسیا نسبت به حق‌خوری سعید عبدولی اعتراض کردیم و آن فتح بابی بود برای جلوگیری از این اتفاق‌ها در میدان‌های ورزشی. با توجه به شرایط جایگاه‌ها و رده‌ها، امکان بازگشت رای در جدول وجود نداشت. همه متوجه بودند که چقدر به سعید عبدولی ظلم شده و اذعان به این موضوع داشتند. خود سعید هم هر لحظه در کنارمان بود و دید که چه دفاع جانانه‌ای از او می‌کنیم. با این حال این اقدام حرکتی بود برای اینکه در آینده شاهد این اتفاق‌ها نباشیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن