تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815440940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رصد زنده راداری در دانشکده فنی شهید منتظری مشهد برقرار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رصد زنده راداری در دانشکده فنی شهید منتظری مشهد برقرار می شود مشهد- ایرنا- معاون دانشجویی دانشکده فنی شهید منتظری مشهد گفت: رصد زنده راداری به مناسبت روز دانشجو در دانشکده فنی شهید محمد منتظری مشهد برقرار می شود.


محمد نصیری روز دوشنبه در نشستی در جمع خبرنگاران در این دانشکده افزود: چون در دانشکده فنی شهید محمد منتظری مشهد رشته های برق، الکترونیک و کنترل ابزار دقیق وجود دارد با برقراری خط ایوان این خط زنده راداری به صورت زنده در روز دانشجوی امسال برقرار می شود.
وی گفت: در مذاکراتی که با پدافند هوایی شرق کشور صورت گرفته قرار شده است این دانشکده در زمینه رادار با پدافند هوایی فعالیتهای پژوهشی انجام دهد.
او افزود: این رصد زنده رادارای به مدت یک هفته در دانشکده فنی شهید محمد منتظری مشهد با حفظ رده های محرمانگی به شکلی یگانه و نمونه برقرار می شود.
به گفته وی تاکنون 95 درصد کارهای این نمایشگاه سایت پدافند هوایی انجام شده است.
معاون دانشجویی دانشکده فنی شهید منتظری مشهد گفت: این برنامه در قالب یادواره 44 شهید دانشجوی دانشگاه فنی شهید منتظری مشهد در روز 16 آذر برگزار می شود.
نصیری افزود: در یادواره امسال، ابراهیم حاتمی کیا و یک مهمان ویژه دیگر نیز حضور دارند که برد رسانه ای یادواره را افزایش خواهد داد.
دانشکده فنی مشهد یکی از قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده های فنی دولتی در کشوراست که قدمتش به سال 1346 باز می گردد.
این دانشکده، اولین بار در آن سال با عنوان انستیتو تکنولوژی با 48 دانشجو در رشته های برق و مکانیک در قسمتی از هنرستان صنعتی مشهد گشایش یافت و هم اکنون یکی از مراکز آموزشی زیر مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای و وزارت علوم، تحقیقات وفناوری است.
هم اکنون دانشکده فنی شهید منتظری مشهد در رشته های عمران، معماری، برق، الکترونیک، ساخت و تولید، مکانیک خودرو، کنترل ابزار دقیق، تاسیسات، کامپیوتر، حسابداری، متالوژی و تربیت بدنی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.
1922/522


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن