تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819071940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیرفلسطین: اسلحه مقاومت نیازمند پشتیبانی رسانه ای است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفیرفلسطین: اسلحه مقاومت نیازمند پشتیبانی رسانه ای است تهران – ایرنا - «صلاح زواوی» سفیر فلسطین در تهران گفت: رسانه های جهان اسلام برای کارایی بیشتر سلاح مقاومت باید حمایت خود را از فلسطین افزایش دهند.


زواوی روز دوشنبه درحاشیه دهمین اجلاس کارشناسان وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی در گفت و گو با ایرنا افزود: اسلحه مقاومت نیاز به رسانه هایی دارد که حقانیت آن را به گوش جهانیان برساند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری این اجلاس گفت: ما نیاز مبرمی به اطلاع رسانی دقیق و عادلانه داریم زیرا دشمن صهیونیست و آمریکا همواره بر انحراف و تغییر حقیقت موضوع فلسطین از طریق رسانه ها تمرکز کرده اند.
زواوی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاطر اینکه رسانه های بزرگ دنیا را در اختیاردارند از ظرفیت این رسانه ها برای انحراف افکارعمومی استفاده کنند و با توجه به اینکه آن ها هم پیمانان و مزدوران بسیاری نیز در سراسر دنیا دارند با کمک آن ها و به صورت مغرضانه و گزینشی به موضوع فلسطین می پردازند.
سفیر فلسطین تصریح کرد: برغم این تلاش های خصمانه، ما تاکنون نه تنها از طریق تفنگ هایمان بلکه از طریق امکانات رسانه ای گسترده جهان اسلام به نتایج بزرگ و بی نظیری دست یافته ایم و به دلیل کارکردهای مثبت رسانه ای هم اکنون شاهد یک انقلاب بزرگ در دنیا هستیم که از تایید فلسطین و حمایت از تشکیل کشور مستقل فلسطین سخن می گوید.
وی افزود: این یک حقیقت بسیار زیباست و نشانه این است که یک مقاومت رسانه ای سرسختانه و حامی ملت فلسطین، نتایج بزرگی درپی خواهد داشت.
زواوی در مورد رسانه هایی که با برجسته سازی اقدامات گروه های تروریستی به تبلیغ برای آن ها می پردازند نیز گفت: هر تفنگی که به سمت دشمن صهیونیستی نشانه نرود درمسیر صحیح قرار ندارد.
سفیر فلسطین گفت: جمهوری اسلامی همواره به حمایت و پشتیبانی بی قید و شرط از موضوع فلسطین معروف است و این موضع مورد تقدیر همه ملت های فلسطین بویژه ملت فلسطین است.
وی ادامه داد: معرکه کنونی ما معرکه بازسازی غزه، برطرف کردن مشکلات اجتماعی ناشی از حملات خصمانه رژیم صهیونیستی، مبارزه برای آزادسازی اسیران، تشکیل کشور مستقل فلسطین، تصویب قطعنامه در شورای امنیت برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین و پایان دادن به اشغالگری در سرزمین های فلسطینی است و این ها دستاوردها و اقدامات بزرگی است که نیازمند حمایت همه برادران در جهان اسلام و درهمه کشورهای اسلامی است.
سفیر فلسطین در تهران با بیان اینکه نقش آفرینی رسانه های جهان اسلام در شان مقاومت ملت فلسطین نیست گفت: بسیارامیدواریم از طریق این نشست ها، اجلاس ها و ارتباط های دوجانبه و چند جانبه بتوانیم این تصویر و نگاه را تغییر دهیم و این تصویر در سراسر جهان در حال تغییر است.
وی افزود: هم اکنون بسیاری از پارلمان های دنیا، کشور فلسطین را به رسمیت شناخته اند و همه این ها نتیجه مقاومت قهرمانانه در غزه، کرانه باختری و قدس شریف در دفاع از مقدسات و این ها اقداماتی است که در راستای منافع ملت فلسطین و آینده درخشان این ملت و حقوق غیر قابل انکار ملت فلسطین بویژه حق تعیین سرنوشت و تشکیل کشور مستقل فلسطین در سرزمین های فلسطینی به پایتختی قدس شریف و حق بازگشت آوارگان و همه مسایل مربوط به فلسطین و جهان اسلام است.
وی گفت: برما واجب است که برای به شکست کشاندن تلاش های مخالف با فلسطین و مقاومت فلسطین مبارزه کنیم و اطمینان داشته باشیم که فلسطین پیروز خواهد شد و مسجد الاقصی به فلسطینیان بازخواهد گشت، این یک وعده الهی است.
اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی در تهران فرصتی است که مقام های کشورهای اسلامی به یک ایده و اندیشه مشترک در رفع افراط گرایی و زدودن چهره خشن از اسلام توسط تکفیری ها و محرومیت آنها از فضای رسانه ای دست کم در کشورهای اسلامی نایل آیند.
حضور وزرا و مقام های عالیرتبه 57 کشور اسلامی در اجلاس تهران می تواند گام نخست در ایجاد زمینه اتحاد رسانه ای کشورهای اسلامی، همگرایی و مهمتر از همه استقلال و خارج شدن آنها از تاثیر و سلطه رسانه های سلطه گر غربی باشد.
**632**1566


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن