تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820104558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آران و بیدگل پایین ترین سهم سرانه شهری استان اصفهان را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آران و بیدگل پایین ترین سهم سرانه شهری استان اصفهان را دارد کاشان- ایرنا- معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: براساس آمار سهم سرانه شهری آران و بیدگل حدود 600 هزار تومان در سال و در روستاها کمتر از این میزان است که این رقم پایین ترین سهم سرانه شهری نسبت به سایر نقاط استان است.


«محمدعلی طرفه» روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه این شهرستان در اولویت برای تخصیص اعتبارات عمرانی استان اصفهان قرار دارد، اظهار داشت: فعال شدن سرمایه گزاری بخش خصوصی، تقویت جاده های روستایی، تکمیل جاده آران و بیدگل به گرمسار، حل مشکل مسکن مهر، تکمیل مدارس و زمینه سازی در صنعت گردشگری از جمله طرح هایی است که در این شهرستان بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین از اختصاص 60 درصدی اعتبارات عمرانی امسال استان اصفهان خبر داد و گفت: می کوشیم تا کل اعتبارات عمرانی تا پایان امسال اختصاص یابد.
طرفه افزود: بایستی طرح های با پیشرفت بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی از سوی نهادهای اجرایی در اولویت امسال قرار گیرد.
وی به رویکرد دولت در تکمیل واحدهای مسکن مهر اشاره و خاطرنشان کرد: در بسیاری از مناطق شهروندان در واحدهای مسکن مهر ساکن هستند، اما از زیرساخت های اساسی بی بهره هستند.
طرفه تاکید کرد: نیازهای مسکن مهر فراتر از اعتبارات استانی است، اما بایستی مشکلات این واحدها رفع شود.
فرماندار شهرستان آران و بیدگل نیز در این نشست اظهار داشت: توجه به صنعت گردشگری اولویت اول این شهرستان است و بایستی با توجه به شرایط منطقه به پتانسیل های آن توجه شود.
«ابوالفضل معینی نژاد» افزود: احداث جاده ارتباطی با بخش های تابعه، تکمیل جاده گرمسار، تکمیل سالن بحران، رسیدگی به مشکلات مسکن مهر، تامین روشنایی برخی از جاده ها، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و اخذ سند مالکیت شهرک های صنعتی از جمله مسایل و نیازهای اساسی این شهرستان است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به صنعتی بودن این شهرستان، هر گونه نگرانی صاحبان صنایع بایستی مورد توجه مسوولان قرار گیرد.
8132/545


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن