تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري هم‌انديشي مديران روابط عمومي بانک‌ها و موسسات مالي در بانک دي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۴۰ب.ظ)
برگزاري هم‌انديشي مديران روابط عمومي بانک‌ها و موسسات مالي در بانک دي هم‌انديشي نخستين همايش نقش روابط عمومي و تبليغات در صنعت بانکداري با حضور مديران روابط عمومي بانک‌ها و موسسات مالي و اعتباري به ميزباني بانک دي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين جلسه با همکاري انجمن متخصصان روابط عمومي و موسسه کارگزار روابط عمومي در راستاي گسترش و تبادل دستاوردهاي علمي، پژوهشي و حرفه‌اي در عرصه روابط عمومي و تبليغات در صنعت بانکداري برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه مديرکل روابط عمومي بانک دي ضمن ابزار خرسندي از تشکيل چنين جلسه‌اي اظهار کرد: تعامل دوسويه و ارتقاء ارتباطات سازمان‌ها با مردم و ذي‌نفعان از محل همين همفکري‌ها شکل مي‌گيرد که اميدواريم با تدوام اين جلسات و حضور متخصصان روابط عمومي نظام بانکي رويکردهاي نويني را در آينده شاهد باشيم.
ابراهيم صفرلکي با تاکيد بر اينکه نظام بانکي متولي چرخه اقتصاد کشور است و همه توقع دارند که بانک‌ها در اين چرخه به خوبي نقش خود را ايفا کنند، ادامه داد: با وجود همه خدمات و تلاش‌هايي که نظام بانکي در مسير رشد اقتصادي کشور داشته است اما همواره مورد هجمه و انتقاد واقع شده است.
وي يکي از اقدامات اساسي در راستاي کاهش اين هجمه‌ها و اطلاع‌رساني دستاوردهاي نظام بانکي را انسجام در بدنه روابط عمومي‌هاي بانک‌ها و موسسات مالي و اعتباري دانست و تصريح کرد: هر چند تاکنون فعاليت‌هاي هدفمند و علمي در اين ساختار انجام شده اما متاسفانه فرصت کمي براي دفاع از وجهه نظام بانکي صرف کرده‌ايم.
مديرکل روابط عمومي بانک دي برخي انتقادها به نظام بانکي را وارد دانست، افزود: ما بايد بپذيريم که در برخي امور مانند مبحث اقتصاد مقاومتي که بخش عمده وظايف آن بر دوش نظام بانکي است نقش آفريني کمي داشته‌ايم، اين موضوع نيازمند بررسي بيشتري است که چرا فعاليت‌ها در اين باره اندک بوده است.
صفرلکي در پايان با تاکيد بر اينکه بايد نقش مديران روابط عمومي نظام بانکي کشور در مباحث و موضوعات روز اقتصاد کشور ارتقا پيدا کند، ابراز اميدواري کرد روابط عمومي‌ها با فعاليت‌هاي تخصصي با همکاري انجمن‌ها و تشکل‌هاي حرفه‌اي اين حوزه تصوير واقع‌بينانه و مثبت‌تري از نظام بانکي به مردم ارائه دهند.
در ادامه اين هم‌انديشي علاوه بر مديران انجمن متخصصان روابط عمومي که به تشريح جزئيات نخستين همايش نقش روابط عمومي و تبليغات در صنعت بانکداري پرداختند، مديران روابط عمومي بانک‌ها و موسسات مالي و اعتباري پيشنهادهاي خود را براي برگزاري بهتر اين همايش اظهار کردند.
نخستين همايش "بررسي نقش روابط عمومي و تبليغات در صنعت بانکداري" با موضوع «تکريم مشتري» با همکاري انجمن متخصصان روابط عمومي و موسسه کارگزار روابط عمومي 29 بهمن ماه امسال برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن