تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803555601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیش فردا میزبان چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کیش فردا میزبان چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری است کیش - ایرنا - دبیراجرایی چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری از برگزاری این رویداد از فردا دوشنبه به مدت دو روز در کیش خبر داد و افزود : تبیین نقش بنگاه های بزرگ اقتصادی و شبکه ای در تجاری سازی دانش و فناوری از جمله اهداف این کنفرانس است .


جلال پناهی روز یکشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد جزییات برگزاری چهارمین همایش بین المللی و هشتمین همایش ملی مدیریت فناوری گفت : این رویداد فردا دوشنبه با حضور وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به صورت رسمی در سالن همایش های بین المللی کیش آغاز بکار می کند.
وی تبیین نقش بنگاه های بزرگ اقتصادی و شبکه ها در تجاری سازی دانش و فناوری ، بررسی ضرورت ها و الزامات مدیریت فناوری در بنگاه های اقتصادی و شبکه ها ، بستر سازی برای تجاری سازی دانش فناوری ، ارتقا دانش فناوری در میان مدیران وکارشناسان بنگاه های اقتصادی ، مستند سازی تجربیات ملی و بین المللی بنگاه های اقتصادی در مدیریت فناوری دانش از اهداف این همایش برشمرد.
پناهی به محورهای موضوعی این کنفرانس اشاره کرد وگفت : نقش شبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان درتجاری سازی دانش و فناوری، مدیریت نوآوری در شبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان ،نقش یکپارچه کننده های دانش وفناوری درشبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان ، دیپلماسی فناوری در خدمت توسعه و انتقال دانش و فناوری، بسترهای ملی لازم برای تجاری سازی دانش و فناوری (در کشورهای در حال توسعه) و دیگرحوزه های مرتبط بامدیریت فناوری از محورهای این کنفرانیس به شمار می روند.
وی با اعلام اینکه این کنفرانس توسط انجمن فناوری برگزار می شود اضافه کرد : تجربه موفق دوره های گذشته، مسوولان را بر آن داشت تا در این دوره نیز پنل های تخصصی برگزار کنند ، برای این دوره هشت پنل در نظر گرفته شده که دو پنل در تهران و شش پنل هم روزهای دوشنبه و سه شنبه در کیش برگزار می شود.
راهبرد ساختاری مناسب برای توسعه فناوری در بخش دولتی،توسعه صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور، نقش نهادهای متولی در توسعه فناوری های نفت،گاز و پتروشیمی ،جاری سازی فناوری های برتر در سازمان های با محصولات پیچیده ،پژوهش در مدیریت مگا پروژه های کشور،توسعه و تجاری سازی فناوری در صنعت دارو،سیاست­گذاری علم و فناوری در ایران –تجربه های گذشته و راه­های پیش رو ارزیابی نقادانه فرآیند تکامل و اثرگذاری جامعه مدیریت فناوری از جمله عناوین پنل های تخصصی هستند.
دبیر اجرایی کنفرانس در مورد تعداد مقالات ارائه شده نیز اظهار داشت : 324 مقاله دریافت شده که از این تعداد و با توجه به موضوعات و محورهای همایش 95 مورد پذیرش شده و قرار است 20 مقاله به صورت شفاهی و 75 مقاله در قالب پوستر ارائه شوند .
وی با اعلام اینکه 20 مقاله مربوط به کشورهای خارجی است گفت : از این تعداد چهار مقاله پذیرش شده که دو مقاله در صورت صادر شدن روادید برای ارسال کنندگان به صورت شفاهی در برنامه ارائه خواهد شد .
پناهی با توضیح اینکه 10 سازمان بین المللی علاوه بر سازمان های داخلی از این کنفرانس حمایت کرده اند گفت : معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری ، دانشگاه های تهران ، صنعتی شریف و علامه طباطبایی ، پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری ، سازمان صنایع هوا و فضا ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ، پژوهشگاه صنعت نفت ، سازمان صنایع هوا و فضا ، سازمان انرژی اتمی از جمله حامیان داخلی این کنفرانس هستند .
وی به حضور چهار استاد برجسته بین المللی در این کنفرانس اشاره کرد و گفت : پرفسور کریستینا چامیناد از سوئد، پرفسور بارت نوتبوم از هلند، پرفسور جف باتلر از انگلستان و پرفسور مارکوس بایگان از سوییس در این کنفرانس حضور خواهند داشت که با توجه به محورهای همایش به بحث نو آوری و تجاری سازی دانش و فناوری با تاکید بر نقش شبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان می پردازند.
دبیر اجرایی این کنفرانس در مورد برنامه های جنبی اظهار داشت : غرفه های نمایشگاهی نداریم و تنها رصد خانه علمی و فناوری از اصفهان غرفه ای در محل برگزاری کنفرانس خواهد داشت ، پوسترهای مقالات نیز در محل کنفرانس به نمایش در خواهد آمد .
وی از حضور وزیر علوم ، تحقیقات فناوری ، معاون سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری و جمعی از معاونان و مدیران سازمان های ذیربط درمراسم افتتاحیه خبر داد و افزود: مراسم به صورت رسمی فردا ساعت هشت و سی دقیقه صبح در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود و بعد از ظهر با برپایی پنل های تخصصی ادامه خواهد یافت.
این مسوول اجرایی در مورد سخنرانان کلیدی این کنفرانس گفت : محمد فرهادی وزیر علوم ، سپهر قاضی نوری از معاونت علمی ریاست جمهوری ، محمد رضا مقدم معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت و چهار سخنران خارجی در مراسم افتتاحیه سخنرانی خواهند کرد.
پناهی از حضور نمایندگان حدود 30 کشوردر این کنفرانس اشاره کرد و افزود : این افراد از کشورهای گامبیا ، عراق ، هند ،اندونزی ، کنیا ، مالزی ،میانمار ، پاکستان ، تاجیکستان ، آذربایجان ، فلسطین ، سریلانکا ، تانزانیا ، زامبیا ، زیمباوه ، هلند ، سوییس ، ترکیه ،انگلیس ، بنگلادش ، آفریقای جنوبی ، سوئد برای شرکت در این کنفرانس دعوت شده اند .
پناهی همچنین از برگزاری کارگاه چهار روزه مشترک با کشورهای عضو جنبش عدم تعهد با عنوان " سیاستگذاری علم وفناوری " با حضور نمایندگان این کشورها دو روز قبل از برگزاری این کنفرانس خبر داد و گفت : مهیمانان این کارگاه در کنفرانس هم حضور خواهند داشت .
منوچهر منطقی رییس انجمن مدیریت فناوری ایران ، ریاست این کنفرانس را بر عهده دارد .
چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری، روزهای 10 و 11 آذرماه با شعار "نوآوری و تجاری سازی دانش و فناوری با تاکید بر نقش شبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان" برگزار خواهد شد.
1630**1641


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن