تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مانور زلزله در منطقه کهریزک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری مانور زلزله در منطقه کهریزک خبرگزاری پانا: کارشناس سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش کهریزک از نحوه برگزاری مانور زلزله در این منطقه خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر ساعت 16:26



  به گزارش خبرگزاری پانا، مانور زلزله در مدرسه پیامبر اعظم(ص) منطقه کهریزک با حضور طالبی معاون فرمانداری شهرستان ری، شیخلر بخشدار کهریزک، محمد رضا افضلی نیا رئیس آموزش و پرورش منطقه کهریزک، سیفی معاون شهرداری باقرشهر، حبیب زاده قائم مقام شورای اسلامی باقرشهر و همکاری کلانتری، آبفا، اداره برق و گاز، اورژانس، آتش نشانی، حراست شهرداری باقرشهر، واحد سلامت شهرداری باقرشهر و راس آن مدیریت بحران باقرشهر برگزار شد.
اکبرنژاد کارشناس سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش کهریزک ضمن تشکر از تمام ارگان های هکاری کننده در این مانور اضافه کرد: سناریویی مبنی بر اجرای مانور زلزله و آموزش امدادهای اولیه به نمایش گذاشته شد.
در ادامه نادر قنبری مدیریت مدرسه پیامبر اعظم(ص) کهریزک ضمن خیر مقدم، در مورد اهمیت این مانور و آموزش مقابله با حوادث و بلایای صحبت کرد و اضافه کرد: ما در منطقه زندگی می کنیم که بر روی گسل زلزله می باشد و این مانور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شایان ذکر است در پایان محمد رضا افضلی نیا رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین مانور های آموزش دهنده ای که منجرب به آگاهی دانش آموزان میشود افزود: آموزش و پرورش به عنوان کانون چنین برنامه ها و مانور ها همیشه تعامل کافی با تمام ارگان ها داشته و این امر تا کنون ثابت شده است.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن