تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم مذاکره کننده هسته ای حق مردم را ادا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مردم همدان در مجلس: تیم مذاکره کننده هسته ای حق مردم را ادا کرد تهران-ایرنا- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات با گروه 1+5 حق مردم را بر اساس مطالباتی که نظام، مقام معظم رهبری و مردم داشتند ادا کرد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، امیر خجسته در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با قدردانی و تشکر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: آنها ایستادند و امروز مورد تقدیر ملت شریف، حمایت مجلس و حمایت مقام معظم رهبری قرار گرفتند.
وی ادامه داد: امیدوارم در مذاکرات آینده همچنان محکم در مقابل استکبار جهانی و زیاده خواهی های استکبار بایستند و بتوانند از حقوق ملت دفاع کنند.
نماینده مردم همدان در مجلس ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس گفت: این شهید بزرگوار که شجاع، جسور، ظلم ستیز و مبارز بود با هرگونه فساد مقابله می کرد. امروز مدرس به عنوان یک الگو برای همه بشریت به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح است.
وی گفت: نام مدرس در تاریخ ثبت شده است و امیدوارم که نام شما نمایندگان و همکاران که الگویتان مدرس است در تاریخ ثبت گردد.
خجسته خطاب به نمایندگان مجلس افزود: اقتصاد موضوع بسیار مهمی است که برای 8 سال مقام معظم رهبری شعار سال را به آن اختصاص دادند. امسال نیز بر همین اساس به اقتصاد مقاومتی، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی اختصاص یافت. ما می دانیم که تنها راه مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا اقتصاد مقاومتی است. مقام معظم رهبری با خرد خویش و این نامگذاری بر مسئله اقتصاد تأکید کردند که راه پیشرفت کشور در همین اقتصاد مقاومتی است.
نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: بعد از 9 ماه باید گزارش بدهیم که دولت در رابطه با اقتصاد مقاومتی چه اقداماتی انجام داده و مجلس چه کارهایی انجام داده است بنابراین موضوع اقتصاد مقاومتی نباید مغفول بماند. اقتصاد مقاومتی با وحدت، همدلی و همگرایی ایجاد می شود. رمز موفقیت ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت است. امام راحل می فرمودند رمز موفقیت وحدت کلمه است.
وی یادآور شد: علی بن ابیطالب(ع) زمانی که ضربت خوردند در وصیت خود به فرزندانشان امام حسین(ع) و امام حسن (ع) فرمودند شما و کسانی که این کتاب و نامه به دستشان می رسد را به سه موضوع وصیت می کنم تقوا، نظم، اصلاح بین خودتان. توجه کنید که وحدت، همدلی و همگرایی چقدر مهم است. حضرت علی می فرمایند که از پیامبر(ص) شنیدم که اصلاح بین خودتان از هر روزه ای که می گیرید و هر نمازی که می خوانید مهمتر است.
خجسته گفت: دوستان، وحدت در اقتصاد مقاومتی و ایجاد شغل برای جوانان و حل مشکل معیشت مردم امروز یک اصل است. این مردم بهترین مردم تاریخ بشریت هستند، 36 سال مقاومت کردند. در طول تاریخ چنین مردمی مشاهده نشده است و دیگر نیز مشاهده نخواهد شد مگر ظهور آقا امام زمان(عج).
نماینده مردم همدان در مجلس افزود: مردم ایران ایستاده اند و مقاومت می کنند. آنها استکبار جهانی، آمریکا را خوار و ذلیل کرده اند این مردم مستحق بهترین خدمات هستند. سران سه قوه، دولت و مجلس باید مشکلات مربوط به معیشت و تورم مردم را حل کند.
وی در ادامه به مشکلات ایثارگران اشاره کرد و گفت: امنیت ما، استقلال ما و آزادی ما در ایران به عنوان امن ترین کشور دنیا مرهون ایثارگران است چرا در رابطه با بحث بهداشت و درمان باید در موضوع ایثارگران مشکل داشته باشیم؟ 6 ماهه اول سال درباره مسائل ایثارگران کسی پاسخگو نبود و من از ریاست جمهوری و معاونت محترم می خواهم این موضوع را تعیین تکلیف کنند. چرا باید در 6 ماهه اول سال ایثارگران اسنادشان روی دست خودشان باشد و کسی پاسخگو نباشد؟
خجسته افزود: در 6 ماهه دوم این مسائل باید تعیین تکلیف شود. من انتظار دارم که هیچ مشکلی در رابطه با بحث دارو و درمان نداشته باشیم. از دولت انتظار داریم لایحه خدمات ایثارگران را که در ابتدای سال 93 اعلام شده و همچنان بلاتکلیف است تعیین وضعیت کند. دولت به وزارتخانه ها اعلام کند که بحث لایحه خدمات ایثارگران عملی و اجرایی شود.
سیام**1058 /1449


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن