تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819191895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم وسایل نقلیه سنگین در تصادفات جاده ای آذربایجان شرقی 10 درصد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سهم وسایل نقلیه سنگین در تصادفات جاده ای آذربایجان شرقی 10 درصد است تبریز- ایرنا - مدیر کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان شرقی اعلام کرد: وسایل نقلیه سنگین در10 درصد تصادفات جاده ای استان نقش دارند.


داریوش باقرجوان روز یک شنبه در حاشیه رزمایش امداد و نجات جاده ای در تبریز به ایرنا گفت: با اجرای دوره های آموزش بدو خدمت و ضمن خدمت برای رانندگان وسایط باری، سهم ناوگان باری استان در تصادفات جاده ای به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
وی برگزاری رزمایش های امداد و نجات را هم در افزایش توان فنی و علمی فعالان بخش حمل و نقل بار موثر دانست و گفت: سعی داریم با برگزاری دوره های حرفه ای، توان عملیاتی رانندگان را ارتقا دهیم.
باقرجوان با اشاره به اینکه 50 درصد ناوگان باری استان فرسوده است، گفت: 14 هزار دستگاه از 28 هزار و 500 دستگاه ناوگان باری استان بیش از 25 سال سن دارد.
وی افزود: با حمایت دولت و از طریق منابع بانکی درصدد نوسازی ناوگان باری استان هستیم .
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان شرقی با اعلام اینکه سالانه 18 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان جابجا می شود، اظهارکرد: ظرفیت ارائه خدمات این ناوگان 2.5 برابر تقاضای موجود است.
7232/587


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن