تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820123262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیزدهمین روز پاک برای پایتخت نشینان در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سیزدهمین روز پاک برای پایتخت نشینان در سال 93
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد هوای 8 آذر 93 با شاخص 45 پی پی ام پاک بوده بوده است.اتفاقی که برای سیزدهمین با است که در سال جاری اتفاق می افتد.
به گزارش نامه نیوز، با وجود اینکه در سه چهار سال گذشته با شروع فصل سرما هوای تهران در بهترین حالت اندکی از حد استاندار بهتر بود وبا اغماض در محدوده سالم قرار میگرفت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد هوای صبح 8 آذر 93 در وضعیت پاک قرار داشت.اتفاقی که امسال تنها 12 بار رخ داده است و این روز سیزدهم بود که تهرانی ها هوای پاک تنفس کردند. شرکت کنترل هوای تهران اعلام کرد که شاخص کییت هوای تهران دیروز عدد 45 بوده است.5 واحد مانده به حد سالم و 31 واحد کمتر از روز گذشته.این در حالی است که شاخص هوای تهران در تاریخ مشابه در سال 92 عدد 88 و در سال 91 عدد 106 بوده است. لازم به ذکر است از صفر تا 50 پی پی ام نشان دهنده هوای پاک از 50 تا 100 پی پی ام هوای سالم 100 تا 150 پی پی ام ناسالم و 150 تا 200 پ پی ام در محدوده هشدار قرار دارد. تهران در سال 93 نسبت به یک دهه گذشته روزهای پاک زیادی داشته که اتتفاقان چند روز از آن در فصل پاییز بوده است. دولت از اسفند گذشته بنزین های پتروشیمی را از چرخه تولید حذف کرد.به گفته وزارت نفت بهداشت و سازمان محیط زیست بنزین پتروشیمی الاینده های زیادی داشته است.هرچند مسئولین دولت گذشته چنین چیزی را رد میکنند اما با توجه به آمار حذف بنزین پتروشیمی تاکنون روز های تمیز تری را برای تهران و سایر شهر ها رقم زده است.


منبع: خبرآنلاین


۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن