تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803026886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیسیون راهبردی معلولان در شورای عالی فرهنگی شهر تشکیل می شود/هدیه ویژه شهردار برای معلولان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خبرهای خوش معاون شهردار پایتخت برای معلولان:
کمیسیون راهبردی معلولان در شورای عالی فرهنگی شهر تشکیل می شود/هدیه ویژه شهردار برای معلولان تهران
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور در جمع افراد توان یاب در همایش بزرگ روزجهانی معلولان با اعلام خبر خوش دستور شهردار تهران برای تشکیل کمیسیون راهبردی معلولان در شورای عالی فرهنگی شهر، لبخند رضایت را میهمان چهره معلولان کرد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین امرودی با ابراز خرسندی از اینکه در شب میلاد باب الحوائج در جمع افراد توان یاب شهر تهران در تالار شهیدآوینی فرهنگسرای بهمن حضور پیدا کرده بود، اظهارکرد: با تشکیل این کمیسیون راهبردی، معلولان در شهر برای خود حق تصمیم گیری پیدا می کنند و تلاش می شود جریان مناسب سازی و سایر موارد مرتبط با این شهروندان بیش از گذشته مورد توجه باشد .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه خبر از عضویت معلولان زیر 30 سال در خانه شهریاران جوان داد و گفت: افراد توان یاب با عضویت در مجموعه شهریاران معلول شهر تهران به عنوان بازو و کمک شهردار برای اداره شهر تهران و تصمیم گیری های مناسب در این حوزه به مدیریت شهری کمک می کنند.

حجت الاسلام  والمسلمین امرودی همچنین از هدیه خاص شهردار تهران برای معلولان شهر خبر داد و گفت: اولین جشن عروسی بعد از ایام محرم با حضور 20زوج جوان معلول که تصمیم به ازدواج گرفته اند، در برج میلاد تهران به میزبانی شهردار تهران برگزار می شود و با حضور دکتر قالیباف در این جشن، شاهد تغییرات در شهر تهران خواهیم بود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه امشب یکی از نورانی ترین و زیبا ترین شب های زندگی من است چرا که در این محفل حضور پیدا کرده ام، خاطرنشان کرد: معلولان شهروندان عادی این شهر هستند و باید بدانند که شهر خوب ساختنی است و یافتنی نیست. از این رو همه باید دست به دست هم دهیم تا با وجود برخی محدودیت ها با کمک خود این افراد مشکلات رفع شود. معتقدیم شاید خداوند برخی محدودیت ها را برای این افراد ایجاد کرده است اما بسیاری از معلولان قوی تر ، قدرتمند تر و موثر تر از سایر افراد جامعه هستند .

حجت الاسلام والمسلمین امرودی با تاکید بر ضرب المثل " کس نخارد پشت من ، جز ناخن انگشت من " خطاب به افراد توان یاب حاضر در همایش بزرگ روز جهانی معلولان اظهارکرد: مهمترین موضوع آن است که شما نشاط و شادابی خود را حفظ کنید و برای زندگی تان هدف داشته باشید و تلاش کنید تا توانمندی های خوبتان برای جامعه شناخته شود.

وی با اشاره به استخدام چند تن از کوتاه قامتان بلند همت در شعب فروشگاه شهروند گفت: به اذعان تمامی مدیران این افراد از بهترین، توانمندترین، منظم ترین و کاری ترین نیروهای این مجموعه هستند که موجب افتخار مجموعه هستند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران حفظ شادی و نشاط در خانواده های دارای افراد توان یاب را از دیگر موضوعات مهم در حوزه معلولان دانست و گفت: تلاش شهرداری تهران آن است که بهترین امکانات و خدمات در اختیار جامعه معلول شهر تهران باشد. در این راستا در حوزه ورزش بزرگترین ورزشگاه خاورمیانه به نام " قمر بنی هاشم " ساخته شد تا افراد توان یاب بدون حضور همراه بتوانند از محیط ورزشی-درمانی این ورزشگاه استفاده کنند.

معاون شهردار تهران در بخشی از سخنانش به افتتاح بهشت امام رضا (ع) برای کودکان بیسرپرست دارای معلولیت شهر تهران اشاره و بیان کرد: سازمان های مردم نهاد(NGO ) افتخار ما هستند چرا که کار بزرگی را به سرانجام رسانده اند و دست یتیمانی را گرفته اند که دارای مشکلات خاص هستند.

حجت الاسلام  والمسلمین امرودی در خاتمه سخنانش خطاب به افراد توان یاب حاضر در همایش بزرگ معلولان در سالن شهید آوینی گفت: همه شما خوب و توانمند هستید و می توانید ازدواج کنید. کارهای بزرگ انجام دهید و امیدواریم ما نیز بتوانیم راه رسیدن به اهداف را برای شما هموار کنیم.

بر اساس این گزارش خبرهای خوش معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران سبب شد تا در هر بخش از سخنانش، حجمعیت توان یاب حاضر در همایش به وجد آمده و با تشویق های طولانی مدت نسبت به اقدامات شهرداری ابراز احساسات کنند.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن