تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803087793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید با ارایه دانش فنی ومهندسی در اغلب کشورها حضور مستمر داشته باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس: باید با ارایه دانش فنی ومهندسی در اغلب کشورها حضور مستمر داشته باشیم خبرگزاری پانا: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر ضرورت بازاریابی و توسعه گستره خدمات فنی و مهندسی استان در سطح جهان گفت: دور از دسترس نیست که به تدریج بازارهای هدف کشورهای پیشرفته جهان را دردست گیریم.
۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر ساعت 10:11



به گزارش خبرگزاری پانا، علی همتی در جلسه هم اندیشی تشکل صادرات خدمات فنی ومهندسی استان فارس افزود:باید بازارهای کشورهای هدف به منظور تولید محصولات و بسته بندی های با کیفیت کالاها و صادرات به این بازارها شناسایی شود که یکی از عرصه های صادرات، خدمات فنی و مهندسی است.
این مقام مسوول اظهار کرد: باید با ارایه دانش فنی ومهندسی در اغلب کشورها حضور مستمر داشته باشیم و بازار را در زمینه خدمات فنی ومهندسی در دست گیریم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: استان فارس به عنوان قطب نرم افزاری و الکترونیک تعریف شده است و با توجه به ظرفیت استان در زمینه برق والکترونیک ونیز خدمات فنی ومهندسی، ضرورت دارد گستره ارایه این خدمات در جهان گسترش یابد.
وی اظهار کرد: ضرورت دارد در رقابت با بازارکشورهای حوزه خلیج فارس گام را فراتر گذاشته و برنامه ریزی صحیح ، مستمر وهدفمند در امر توسعه صادرات خدمات فنی ومهندسی و سایر تولیدات ومحصولات، در بازارهای بزرگ جهانی خود را محک بزنیم.
همتی ادامه داد: فعالیت در بازارهای جهانی افزایش قابلیت ها، ایجاد ارزش افزوده بالا و ارتقای توانایی های فنی و مهندسی را موجب خواهد شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس همچنین گفت: برای حضور در نمایشگاه های بین المللی وارایه دستاوردها ومحصولات وخدمات فنی ومهندسی باید نگاه تنها حضور در نمایشگاه های بین المللی را فراتر ببریم تا ضمن دریافت تجربیات خوب، توانمندی های خود را در سایر تولیدات وخدمات در معرض دید سرمایه گذاران خارجی بگذاریم.
همتی در ادامه خطاب به تشکل ها وانجمن های بخش خصوصی گفت: هرتشکلی که می خواهد در توسعه استان نقش ایفا کند، باید استراتژی، برنامه و راهکارهای عملیاتی یک ساله خود را ارایه کند.
وی ادامه داد: تشکل های بخش خصوصی وانجمن ها برای توسعه و رونق فعالیت های اقتصادی در استان فارس ضمن ارایه مجموعه فعالیت های صورت گرفته، اهداف وبرنامه های بلندمدت، میان مدت وکوتاه مدت خود را به سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس ارایه کنند.
مرتضی سیف زاده رییس تشکل صادرات خدمات فنی ومهندسی استان فارس نیز در این نشست گزارشی از توانمندی ها ومسایل ومشکلات این تشکل را ارایه کرد.
سهراب شرفی نایب رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق شیراز هم در این نشست گفت: امروزه در بازارهای بین المللی دیگر فروش و صدور کالا و محصولات کشورها به تنهایی حرف اول را نمی زند بلکه آنچه در روابط اقتصادی آن ها نقش ایفا می کند عرضه توان فنی و مهندسی و اجرای طرح های مختلف در صنایع گوناگون است .
مسعود راثی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز در این نشست با قدردانی از همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بخش خصوصی گفت: متاسفانه برخی دستگاه ها آنچنانکه باید همکاری لازم را با بخش خصوصی ندارند که این عدم همکاری در مسیر فعالیت های تولیدی و تجاری مشکلاتی را ایجاد کرده است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن