تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803914960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز یکشنبه نهم آذر ماه سال 1393


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


طالع ماه تولد؛
فال امروز یکشنبه نهم آذر ماه سال 1393




  سرویس کشکول جام نیوز:  



اگر در قسمتي از زندگي مشكل داريد نبايد فكر كنيد تمام زندگي همين طور است. اكنون بهترين زمان براي مرور و سازماندهي مجدد كارهاست.



امکان دارد بین شما و یکی از همکاران اختلافی ایجاد شود. اجاز ندهید این مشکل بر شما اثر بگذارد. به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات حرف های دیگران را به دل می گیرید و امروز یکی از آن روزهاست. در حالی که آنها فراموش کرده اند که چه چیزی گفته اند و شما ناراحت و پریشان هستید.بهتر است توجه خود را به مسائل دیگر معطوف کنید.



شايد احساس كسالت كنيد زيرا ديشب زياده روي كرده ايد. اگر اين طور است، سعي كنيد امروز بيشتر استراحت كنيد. اگر ديگران با عجله كارهايشان را انجام مي دهند، شما نگران نباشيد. تنها يك جا بنشينيد و براي آينده برنامه ريزي كنيد.



عطارد مجدداً پس روی میکند و با این کار پرده ای ازابهام بر نقشه های شما می کشد. اما تسلیم نشوید و سعی خودتان را بکنید . اگر سعی کنید منصف باشید و هر قراردادی را امضا نکنید همه چیز به خوبی پیش می رود.



امروز عطارد وارد مدار برگشتي مي شود و باعث ايجاد وقفه هايي در زندگي اجتماعي شما مي شود. تمام قرار و مدارهايي كه داريد مجدداً چك كنيد وگرنه ممكن است متوجه شويد كه تاريخ ملاقات را اشتباه يادداشت كرده ايد و زماني مطل شخصي شده ايد كه ديگر بر نمي گردد. هم چنين اگر خيلي مراقب نباشيد ممكن است با اشخاصي كه دوست داريد درگير شويد، پس تمام سعي خود را بكنيد كه تا حد ممكن رك و راست باشيد.



عطارد پس روی می کند.بنابراین قرارها کمی به هم می خورد.انتظار نداشته باشید همه هر کاری را که شما می خواهید،انجام دهند.



مرکوری امروز وارد مدار بازگشتی خواهد شد که خبر بدی برای همه روابط شما در بر دارد.سعی نکنید از روی شانس راجع به اوراق کاری و مداری مهم عمل کنید و مراقب باشید بسته های پستی را گم نکنید.هم چنین زمانی که راجع به خود توضیحی را می دهید باید بسیار مراقب باشید و چیزی را جا نیاندازید تا دیگران با قوه تصور خود آن را بسازند و گرنه ممکن است مطالبی مسخره و نه چندان جالب را به آن اضافه کنید.



عطارد پس روی می کند.بنابراین اگر فکر می کنید در راهی حتماً موفق هستید با مشکل روبرو می شوید اما همیشه راهی برای فرار از مشکلات وجود دارد و شما می توانید این راه ها را کشف کنید.



امروز مركوري دوباره حركت پس گرد دارد پس انتظار داشته باشيد كه در 3 هفته آينده براي هر قدمي كه به جلو مي گذاريد يك قدم به عقب برگرديد. حداقل به شما از قبل هشدار داده شده بود و اين انشاءالله يك روش فيلسوفانه تري را در زندگي به شما مي دهد. البته ما در گرفتارترين زمان سال هستيم پس بدون شك شما در مورد قدرت تان براي آرام و خونسرد ماندن امتحان خواهيد شد. شما مثل همه چيزهاي ديگر در زندگي موفقيت ها و شكست هائي خواهيد داشت.



امروز عطارد پس روي مي كند. اين قسمت از چارت شما به فعاليت هاي پشت صحنه مربوط مي شود. شخصي تصميم دارد كارها را برايتان خراب كند، بنابراين گاهي اوقات كنترل اوضاع مشكل مي شود. به نداي درونتان اعتماد كنيد و سعي كنيد همه كارها را با صداقت و آشكارا انجام دهيد.



امروز عطارد حرکت قهقرایی دارد و این موضوع می تواند باعث ایجاد اضطراب شود و همچنین می توانید بدترین اتفاقات را تصورکنید. می توانید در هفته های آینده انتظار تاخیر در انجام کارها و سردرگمی را داشته باشید.اما امروز اجازه ندهید که این مسائل شما را مضطرب کنند. سعی کنید اوقاتی را به استراحت اختصاص دهید تا تنشهای شما درمان شود.



آشفتگی در کار و یا حتی آشفتگی سر راهی که برای عطارد برای بازگشت به قهقرا مقرر شده است. فقط تمرین را به یاد بیاورید.ترتیبات را باز بینی کنید- مدارک مهم اداری را امضاء نکنید.روی جاده ها مواظب باشید . در این صورت شما خوب خواهید بود.   207  



۰۹/۰۹/۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن