تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802687264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار در آستانه سفر رییس جمهور به گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار در آستانه سفر رییس جمهور به گلستان گرگان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت سفر ریییس جمهوری به این خطه شمالی از میهن اسلامی پیام مشترکی صادر و از عموم مردم منطقه برای حضور در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید دعوت به عمل آوردند.


به گزارش ایرنا در بیانیه آیت الله سید کاظم نورمفیدی و دکتر حسن صادقلو که استانداری گلستان آن را عصر شنبه انتشار داد، آمده است: خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که مردم شهید پرور، میهمان نواز و شریف استان گلستان در دهمین سفر استانی ریاست محترم جمهوری اسلامی میزبان کاروان تدبیر و امید هستند.
در آستانه این سفر تاریخ ساز از عموم مردم متدین و فهیم استان گلستان دعوت می نماییم در مراسم استقبال و دیدار عمومی حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران راس ساعت 9 صبح روز سه شنبه 11 آذرماه در محل استادیوم آزادی گرگان حضور بهم رسانند.
بر این باوریم حضور کاروان تدبیر و امید به پرچم داری ریاست محترم جمهوری در این استان و استقبال حماسی و پرشور مردم همیشه در صحنه گلستان منشأ خیر و برکت بوده و توسعه و رونق اقتصادی استان را بیش از هر زمان دیگری فراهم خواهد آورد.
در پایان پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان آمده است: بدون تردید این حماسه حضور در سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" ، پایبندی و اعتقاد قلبی مردم به آرمانهای حضرت امام (ره)، منویات مقام معظم رهبری و مجد و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی به نمایش خواهد گذاشت.
به گزارش ایرنا دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان قرار است در دهمین سفر استانی خود همراه با وزرای دولت تدبیر و امید روز سه شنبه به استان گلستان سفر و ضمن دیدار عمومی با مردم در بین نخبگان، جوانان، ایثارگران، منتخبین و علمای شیعه و سنی سخنرانی داشته باشد.
همچنین رییس جمهوری قرار است روز چهارشنبه در دومین روز سفر خود به گلستان خط آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان را با حضور روسای این کشورهای همسایه در مرز اینچه برون افتتاح و سپس دیدارهای دو و سه جانبه انجام و در نهایت جلسه مطبوعاتی داشته باشد.
کاروان دولت تدبیر و امید در دهمین سفر استانی خود و در سومین روز سفر به گلستان جلسه شورای اداری را نیز در گرگان تشکیل خواهند داد.
601/2729


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن