تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819357941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده رایگان از اینترنت، این بار در اتوبوس های بین شهری آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استفاده رایگان از اینترنت، این بار در اتوبوس های بین شهری آذربایجان غربی ارومیه - ایرنا - رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی گفت: مسافرانی که قصد سفر با حمل و نقل عمومی استان دارند، می توانند در طول سفر از اینترنت پرسرعت رایگان بهره ببرند.


امیر عشقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امکان در حال حاضر با راه اندازی اینترنت پرسرعت در اتوبوس های بین شهری پنج شرکت مسافربری در آذربایجان غربی ایجاد شده و در صدد هستیم در آینده، تعداد اتوبوس های ارائه کننده این خدمت را افزایش دهیم.
وی اضافه کرد: ارتقای کیفیت خدمات در حوزه حمل و نقل عمومی و ایجاد جاذبه های بیشتر سفر برای مردم در این نوع حمل و نقل در راستای جایگزین کردن آن به جای استفاده از خودروهای شخصی از جمله اهداف اجرای این طرح بوده است.
وی اظهار کرد: استفاده از اینترنت پرسرعت در دنیای امروز به امری لازم تبدیل شده و بسیاری از اماکن عمومی این خدمت را ارائه می کنند و ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی نیز در استفاده از این توان، جدیت دارد.
رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک، تعداد بیشتری از شرکت های مسافربری استان با فراهم کردن مقدمات لازم، ارائه اینترنت پرسرعت را در دستور کار خود قرار دهند.
حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی یکی از بخش های موفق استان و کشور در حوزه ارائه خدمات است و علاوه بر ارائه خدمات ویژه در آنها، بسیاری از اتوبوس های درون و برون استانی آذربایجان غربی به صورت VIP هستند.
8137/8136


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن