تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار سرپل ذهاب: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم جدی دولتمردان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرماندار سرپل ذهاب: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم جدی دولتمردان است قصرشیرین - ایرنا - معاون فرماندار سرپل ذهاب لازمه مقابله و مبارزه با گسترش روز افزون مصرف مواد مخدر درجامعه را نیازمند عزم جدی دولتمردان دانست.


به گزارش ایرنا، "اردشیر حیدری" روز شنبه در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با پدیده اعتیاد و جلوگیری از گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه اقدامات بسیار مثبت و ارزنده ای انجام داده است.
وی اظهار داشت: تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی و مبارزه با سوداگران مرگ بویژه در مرزهای شرقی کشور موید این مطلب مهم و اساسی است.
وی پدیده شوم مواد مخدر و گسترش آن در جامعه را از جمله دسایس شوم استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به نظام الهی دانست و گفت: مبارزه با این بلای خانمان سوز نیازمند اهتمام بیشتر مسوولان و احساس تکلیف و وظیفه دینی و شرعی اقشار مختلف مردم است.
معاون فرماندار سرپل ذهاب افزایش مصرف مواد مخدر را از جمله معضلات اساسی در جامعه ذکر کرد و افزود: با اتخاذ راهکار درست و اصولی برای مقابله و یا پیشگیری از مصرف مواد مخدر باید اقدامات اساسی تری صورت گیرد.
حیدری تصریح کرد: در طول بیش از سه دهه از عمر با برکت نظام اسلامی دشمنان ازهیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به این نظام الهی دریغ نکردند.
وی عملیات نظامی، تهاجم فرهنگی، اشاعه فحشا و و گسترش اعتیاد در جامعه را از جمله دسایس سازمان یافته دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی ذکر کرد.
وی گفـت: بسیج جوانان، خانواده ها و اقشار مختلف مردم با توجه به افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی در جامعه باید نسبت به این موضوع هوشیاری بیشتری داشته باشند و برای مبارزه و ریشه کن کردن این معضل اجتماعی از تمامی ظرفیت ها و امکانات به شکل مطلوب استفاده کنند.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد.ک/2
2501/7399/567


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن