تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804341601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین همایش ملی «اقتصاد و هنر» در شیراز برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون هنری فرهنگ و ارشاد فارس: نخستین همایش ملی «اقتصاد و هنر» در شیراز برگزار می‌شود خبرگزاری پانا: معاون هنری فرهنگ و ارشاد فارس: نخستین همایش ملی «اقتصاد و هنر» در شیراز برگزار می‌شود
۱۳۹۳ شنبه ۸ آذر ساعت 17:58



به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضامریدی از برگزاری نخستین همایش ملی «اقتصاد و هنر» در اسفند ماه ۹۳ در شیراز خبر داد.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه همایش ملی «اقتصاد هنر»  می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات این حوزه باشد، اظهار کرد: ما در این همایش وظیفه داریم که حلقه‌های مفقوده بین هنر و اقتصاد را پیدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی کار در همایش ملی «اقتصاد هنر» به عهده رسانه‌هاست، افزود: متاسفانه ساز و کار درستی تاکنون برای اقتصاد هنر در نظر گرفته نشده است.
مریدی با تاکید بر اینکه این همایش، نخستین همایش ملی «اقتصاد هنر» است که در این سطح وسیع اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این نخستین بودن  از لحاظی خوب نیست چرا که باید تاکنون بیش از 10 بار این همایش برگزار می‌شد.  
مریدی با بیان اینکه فرهنگستان هنر، دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس این همایش را برگزار می‌کند، تصریح کرد: نشست‌های علمی در سه شهر مشهد، شیراز و تهران برگزار می‌شود.  
وی با بیان اینکه برخی شهرستان‌ها مانند اصفهان نیز علاقه‌ای به حضور در این مهم دارند و تمایل به برگزاری این نشست علمی دارند، اظهار کرد: دانشگاه هنر تهران، تربیت مدرس تهران، استانداری فارس، اداره کل ورزش و جوانان فارس، صندوق حمایت از هنرمندان و روزنامه‌نگاران و بانک ملی استان فارس در این همایش همکاری دارند.  
دبیر علمی همایش «اقتصاد هنر» با بیان اینکه اقتصاد هنر نمی‌تواند دولتی باشد، افزود: تلاش شده در این همایش رویکرد تحلیلی‌تری داشته باشیم و صاحبنظران داشته هایشان را بیاورند.  
وی آخرین فرصت دریافت چکیده مقالات را 30 آذر 93 اعلام کرد  و افزود: آخرین فرصت ارائه مقالات 10 بهمن 93 و اسفندماه نیز همایش به صورت 2 روزه در تهران و شیراز برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی www.arteconomics.ir مراجعه کنند.  
مریدی محورهای همایش را «بودجه‌ها، حمایت‌ها و یارانه‌های هنری»، «سیاستگذاری‌های فرهنگی و نظام مدیریتی مطلوب هنر در رونق‌بخشی به اقتصاد هنر»، «قوانین و نظام حقوق تسهیل‌کننده بازار»، «نظام بانکی و سیاست‌های وام برای گردش سرمایه در بازار هنر»، «درآمدزایی بنگاه‌های کوچک هنری» و «بازار کار آفرینان و تولیدکنندگان هنر» اعلام کرد.  
وی اظهار کرد: «قیمت‌گذاری آثار هنری و ارزش‌گذاری آثار»، «مخاطبان، خریداران و مصرف‌کنندگان هنر»، «واسطه‌های فروش، نمایشگاه‌گردان‌ها و کلکسیونرها در بازار هنر»، «صنایع خلاق و اقتصاد هنر بنیان»، «تجارت جهانی هنر» و «حراجی‌ها و بازارهای بین المللی هنر» از دیگر محورهای همایش است.  
مریدی با اشاره به اینکه هنر ویژگی بین‌المللی دارد، افزود: ما با این فرض پیش می‌رویم که شیراز و فارس می‌تواند منطقه‌ای موفق برای اقتصاد هنر و هنر ایران باشد و شیراز داوطلب طرح‌های ملی است که دولت در این زمینه دنبال می‌کند.
 
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن