تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای دستیابی به توسعه پایدار باید به دانش هسته ای دست یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برای دستیابی به توسعه پایدار باید به دانش هسته ای دست یافت زنجان - ایرنا - معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی کشور گفت: مسوولان به این نتیجه رسیده اند که برای دستیابی به توسعه پایدار باید به دانش هسته ای دست یافت.


به گزارش ایرنا، حسین خلفی روز شنبه در جمع دانشگاهیان زنجان افزود: فناوری هسته ای و فواید آن برای ارتقای سطح زندگی مردمی است که همواره قدرشناس و گوش به فرمان نظام و رهبری بوده اند.
وی یادآورشد: ایران در ابعاد مختلف فناوری هسته ای به توانایی های برجسته ای دست یافته است و امروز به سوی صنعتی سازی تک تک دستآوردهای هسته ای حرکت می کند.
خلفی اظهار کرد: مردم باید تاثیر فناوری هسته ای را در زندگی خود مشاهده و از ثمرات و فواید آن برای بهبود عملکرد کارها در بخش های مختلف علمی، صنعتی، تجاری و کشاورزی بهره مند شوند.
مدیرعامل شرکت کاربرد پرتو گفت: در صورتی که امروز کشور در ثبات و آرامش به سر می برد به جهت برکت خون شهدایی است که در راه دفاع از ارکان مختلف کشور جان خود را فدا کرده اند.
وی به شهادت دکتر مجید شهریاری اشاره کرد و زندگی علمی این دانشمند هسته ای را سرشار از موفقیت های برجسته علمی و اخلاقی برشمرد.
خلفی ادامه داد: شهید شهریاری از بینشی عمیق، دور اندیشی و اشراف به دانشی گسترده برخوردار بود.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی کشور تاکید کرد: مردم باید ظلمها و سختی تحریم ها را تحمل کنند تا بتوانند به فناوری کامل هسته ای و ثمرات و برکات آن دست یابند.
7319/596


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن