تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819871293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت قاچاقچی و 25 خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر در استان قزوین دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هشت قاچاقچی و 25 خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر در استان قزوین دستگیر شدند قزوین - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به پاکسازی نقاط آلوده استان، گفت: در این عملیات هشت قاچاقچی به همراه 25 خرده فروش و نگهدارنده موادمخدر دستگیر شدند.


به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ "ولی وندایی" روز شنبه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در سه اقدام اطلاعاتی چهار قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و پنج کیلو و 113 گرم تریاک و 90 گرم هرویین را از آنان کشف و ضبط نمودند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان البرز نیز در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، موفق شدند 22 خرده فروش و نگهدارنده مواد را دستگیر و 120 گرم شیشه، 150 گرم هرویین و 31 گرم تریاک را کشف و ضبط کنند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان قزوین نیز با اجرای این طرح شش خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و از آنان 297 گرم هرویین به همراه 220 گرم شیشه کشف کردند.
این گزارش همچنین از برخورد یک دستگاه سواری پیکان با یک دستگاه کامیون در جاده بویین زهرا-ساوه، حوالی ماسه شویی خبر داد و اضافه کرد: در این حادثه راننده پیکان بر اثر شدت جراحات وارد شده، جان خود را از دست داد.
پلیس علت وقوع این سانحه رانندگی را بی توجهی راننده پیکان در تجاوز به چپ حین رانندگی اعلام کرده است.
627/ 614


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن