تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806442511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتغال از محوري‌ترين راه‌هاي توانمندسازي اقتصادي مددجويان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۹ق.ظ)
اشتغال از محوري‌ترين راه‌هاي توانمندسازي اقتصادي مددجويان است مديرکل کميته امداد کردستان گفت: يکي از محوري‌ترين راه‌هاي توانمندسازي اقتصادي مددجويان و ايجاد بسترهاي لازم براي خروج مددجويان از زيرچتر حمايت‌هاي اين نهاد ايجاد اشتغال است.
به گزارش خبرگزاري موج، قنبر موسي‌نژاد در بازديد از مرکز نيکوکاري مريوان اظهار کرد: اين مراکز چون به اسم مسجد است اگر در جوار مساجد نيز باشد معنويت بيشتري پيدا خواهد کرد.
وي با بيان اينکه توسعه کارهاي خير يکي از مهم‌ترين اهداف کميته امداد در ايجاد مراکز نيکوکاري و طرح‌هاي مختلف است، افزود: کميته امداد امام خميني به دنبال ايجاد بسترهاي لازم براي استفاده از ظرفيت مردم براي رفع مشکلات مردم است.
مديرکل کميته امداد کردستان خاطرنشان کرد: استفاده از توان و ظرفيت افراد توانمند در راستاي رفع مشکلات و نيازهاي افراد نيازمند يکي از مهم‌ترين اهداف و سياست‌هاي کميته امداد است که در قالب برنامه‌ها و طرح‌هاي مختلف دنبال مي‌شود.
موسي‌نژاد با بيان اينکه افراد مستحق و نيازمند زيادي وجود دارند که به دليل عزت نفس بالا حاضر به مراجعه به نهادهاي حمايتي نيستند، افزود: مراکز نيکوکاري بستري مناسب براي شناسايي اين افراد و حمايت از آنها است.
وي تصريح کرد: تلاش و اقدامات هيئت امناي اين مراکز و اطلاع‌رساني و اعتمادسازي آنها موجب تشويق و ترغيب بيش از پيش خيرين و نيکوکاران به حرکت به اين سمت خواهد شد.
مديرکل کميته امداد امام خميني کردستان با تاکيد بر مستندسازي در زمينه اقداماتي که از طريق اين مرکز نيکوکاري انجام مي‌شود، اظهار کرد: مستندسازي و ممانعت از سندسازي بايد اولويت فعالين اين عرصه قرار گيرد.
به گفته وي، تقويت فرايند شناسايي خيرين و نيازمندان، ارتباط و تعامل مؤثر با اشخاص حقيقي و حقوقي تاثيرگذار و واگذاري امور به مردم از مهم‌ترين اهداف ايجاد و فعاليت مراکز نيکوکاري است.
موسي‌نژاد با بيان اينکه استفاده از ظرفيت مساجد به صورت بهينه در راستاي رفع مشکلات محرومان در قالب مراکز نيکوکاري از ديگر اولويت‌هاي کميته امداد در ايجاد مراکز نيکوکاري است، افزود: اين مراکز با حمايت کميته امداد در مساجد محلات ايجاد و با نظارت اين نهاد و مديريت هيئت امنا و معتمدان در حوزه شناسايي خيرين و رفع مشکلات نيازمندان همان محله فعاليت مي‌کنند.
وي تبديل کميته امداد به يک نهاد توسعه‌گر و احياي سنت‌هاي حسنه اسلام را يکي از مهم‌ترين شاخصه‌هاي امداد در ايجاد مراکز نيکوکاري عنوان کرد و افزود: نظارت معتمدين محلي و اعتمادسازي، واگذاري وظايف مردمي به مردم و پيوند نيازهاي مددجويان با توانمندي‌هاي افراد توانمند از اهداف ديگر ايجاد اين مراکز است.
موسي‌نژاد اعتمادسازي را يکي از مهم‌ترين شاخصه‌ها در توسعه مشارکت‌هاي مردمي و رفع نيازهاي نيازمندان از قبل اين مشارکت‌ها عنوان کرد و بيان داشت:‌ مهم‌ترين هدف و نگاه اصلي امداد حرکت به سمت توانمندسازي مددجويان است و اين مهم بدون مشارکت مردم خير و افراد توانمند امکان پذير نيست.
وي اظهار کرد: يکي از محوري‌ترين راه‌هاي توانمندسازي اقتصادي مددجويان و ايجاد بسترهاي لازم براي خروج مددجويان از زيرچتر حمايت‌هاي اين نهاد ايجاد اشتغال است.
به گفته مديرکل کميته امداد امام خميني کردستان، در زمينه اشتغال‌زايي براي مددجويان زيرپوشش اين نهاد در سال‌هاي اخير حرکت‌هاي خوبي انجام شده و توانسته‌ايم شغل‌هاي پايداري براي مددجويان ايجاد کنيم.
موسي‌نژاد با بيان اينکه استعداديابي، مشاوره، آموزش، پرداخت تسهيلات و نظارت از فرايندهاي کميته امداد در ايجاد شغل براي مددجويان است، خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي با توجه به ظرفيت و استعداد مددجويان و نظارت بر شغل‌هاي ايجاد شده از شاخصه‌هاي بسيار مهم در پايداري اشتغال ايجاد شده از سوي اين نهاد براي مددجويان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن