تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812913290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست طلاق پس از 3 ماه قهر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
درخواست طلاق پس از 3 ماه قهر
قهر زن جوان برایش دردسرساز شد و زندگی مشترک با همسرش را نابود کرد.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی به شعبه 268 دادگاه خانواده رفت و در خواست طلاق داد.

 وقتی قاضی علت درخواست طلاق را پرسید به قاضی گفت: آقای قاضی 10 سال است که با مهران ازدواج کرده ام و در این مدت دارم رفتارهای او و خانواده اش را تحمل می کنم. همیشه به خاطر پسرمان کوتاه امده ام و هیچ وقت سعی نکردم زندگیمان را از هم بپاشم. اما شوهرم خیلی نمک نشناس است و وقتی یکبار از خانه قهر کردم به فکر ازدواج مجدد افتاده است.

 دو ماه پیش وقتی مثل همیشه با مهران دعوایم شد و تصمیم گرفتم این بار کمی او را تنبیه کنم. برای همین پسرم را برداشتم د وسایلم را جمع کردم و به خانه مادرم رفتم. همان شب مهران به خانه مادرم امد. تصور می کردم که برای آشتی کردن امده اما او آمد و پسرمان را با خودش برد.

در این مدت تصور می کردم که مهران برای منت کشی و آشتی کردن حتما به دنبال من خواهد آمد. ولی او نیامد. سه ماه گذشت و من تازه متوجه شدم که مهران در این مدت در تدارک ازدواج مجدد بوده است.

 من تازه متوجه شدم که شوهرم حتی خانه ای برای خودش و همسر جدیدش اجاره کرده و جهیزیه من را هم به آن خانه برده تا با همسر جدیدش با هم در آنجا زندگی کنند. برای همین از او شکایت دارم و می خواهم پس از گرفتن تمام حق و حقوقم و همینطور جهیزیه ام از مهران جدا شوم.

بعد از حرف های زن قاضی عموزادی برای اثبات ادعای او شوهرش را نیز به دادگاه احضار کرد.‎

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن