تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821012304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پزشکان نظامی صرب برای ماموریت های صلح عازم آفریقای مرکزی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پزشکان نظامی صرب برای ماموریت های صلح عازم آفریقای مرکزی شدند بلگراد-ایرنا- یک گروه متشکل از 68 پزشک ارتش صربستان در چارچوب ماموریت های صلح بین المللی سازمان ملل متحد «MINUSCA» روز جمعه به جمهوری آفریقای مرکزی اعزام شدند.


به گزارش ایرنا، براتیسلاو گاشیچ وزیر دفاع صربستان در سربازخانه بانیتسا در بلگراد در مراسم بدرقه پزشکان نظامی این کشور برای ارائه کمک های پزشکی به نیروهای صلح بین المللی در جمهوری آفریقای مرکزی با آرزوی موفقیت برای آنها گفت: سربازان صرب در جهان این کشور را به عنوان یک کشور متعهد به ایده ها و اهداف سازمان ملل معرفی می کنند.
وی همچنین تاکید کرد که صربستان در ردیف کشورهایی در جهان قرار دارد که در راستای حفظ صلح در جهان کوشا بوده و نیرو های ارتش ما آماده هستند که در ماموریت های صلح بین المللی برای احترام به حقوق بین الملل و تثبیت صلح در جهان شرکت کنند.
وزیر دفاع صربستان با اشاره به این که سربازان این کشور نه تنها تحصیل کرده و بسیار عالی آموزش دیده اند، بلکه برای پاسخ دادن به تمامی کارهای سخت و پیچیده آماده هستند.
وی همچنین گفت که ارتش صربستان تا پایان سال جاری میلادی با بیش از 500نیرو در ماموریت صلح بین المللی زیر نظر سازمان ملل متحد شرکت خواهد داشت.
افزایش حضور نیروهای نظامی صربستان در ماموریت های صلح بانی بین المللی بر اساس یادداشت تفاهم نامه بین دولت این کشور و سازمان ملل تنظیم می شود.
هزینه شرکت در ماموریت های صلح بانی بین المللی برای صربستان در سال 2014 بیش از ده میلیون و 290 هزار یور تخمین زده شده است که 2 میلیون و 300 هزار یورو آن از صندوق مالی سازمان ملل پرداخت می شود.
صربستان در حال حاضر با 215 نیرو در ماموریت های صلح بانی در نقاط مختلف جهان حضور فعال دارد.
ارتش و وزارت دفاع صربستان در سال 2014 میلادی در ماموریت های صلح بانی در صحرای غربی، جمهوری مالی، دو ماموریت در منطقه های جامو و کشمیر در هند، جنوب سودان و خاورمیانه تحت نظارت سازمان ملل متحد فعالیت دارند.
صربستان در سال 2013 میلادی با 475 نیرو از ارتش و 15مامور پلیس از وزارت کشور در ماموریت های صلح بانی چند ملیتی در کشورهای مختلف مشارکت داشت.
ارتش صربستان با بودجه ای 830 میلیون دلاری دارای حدود 52 هزار سرباز، 212 تانک، 720 وسیله نقلیه زرهی، 168 هواپیما و 19کشتی مجهز است.
اروپام**1**436** 1917


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن