تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799025709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان برای جلوگیری از بیداری اسلامی مردم را به جان هم انداختند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دشمنان برای جلوگیری از بیداری اسلامی مردم را به جان هم انداختند کرمان - ایرنا - امام جمعه سیرجان گفت: دشمنان اسلام برای جلوگیری از بیداری اسلامی مردم را به جان هم انداختند و همه این ظلم و جنایات استکبار جهانی برای ترس از حاکمیت اسلام است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه سیرجان افزود: ملت های مسلمان باید برای مقابله با حرکات مذبوحانه و ددمنشانه در قالب جریان های تکفیری و تروریستی متحد باشند و در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند تا جهان صلح و آرامش را ببیند.
وی صهیونیست ها را عامل ظلم و ستم در منطقه دانست و گفت: اگر آمریکا و استکبار براستی طالب صلح و امنیت هستند می بایست دست از حمایت از رژیم اشغالگر قدس بردارد و بدانند که این رژیم در سراشیبی سقوط قرار گرفته و هرچه به جنایاتش در قدس شریف و علیه مردم فلسطین ادامه دهد این سقوط و نابودی زودتر فرا می رسد.
وی بیان کرد: سردمداران صهیونسیت هم می بایست درک می کردند که آمریکا به فکر خود است و تا این حمایت های نابجا باشد اسرائیل هم امنیت نخواهد داشت.
خطیب جمعه سیرجان به اتمام مذاکرات هسته ای در این مرحله اشاره کرد و گفت: ملت ما می داند که شرایط مذاکرات هسته ای به هر سرانجامی رسیده یا برسد به نفع ملت ایران و نظام اسلامی تمام شده و می شود و ما مطمئن هستیم که زیاده خواهی های آمریکا در همه زمینه ها و این مذاکرات به ضرر سردمداران این کشور خواهد بود.
وی افزود: دنیا می داند موضع ایران اسلامی صداقت و حقانیت است پس مقابله با سیاست های صادقانه و کاربردی نظام اسلامی یک اشتباه دیگر آمریکاست که در نهایت مردم جهان را در کنار ملت و نظام اسلامی قرار می دهد و این آمریکا و سیاست های غلط کاخ سفید است که جهان را علیه این سیاست ها بسیج کرده است.
حجت الاسلام حسینی، علت شکست ناپذیری ملت ایران را حضور همیشگی در صحنه عنوان کرد و گفت: این حضور یعنی بسیج و بسیج یعنی این حضور که منافقان داخل و دشمنان خارج توطئه هایشان ناکام می ماند.
وی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی امروز در کشورهای دیگر طنین انداز شده است، مگر در عراق و سوریه مردم به کمک ارتش نیامدند تا توانستند گروه های داعش و تکفیری را قلع و قمع کنند.
وی گفت: انقلاب اسلامی صادر شد و جهان اسلام امروز علیه رژِیم اشغالگر قدس باید بسیج شود و می شود و ترس آنان هم همین است که مردم منطقه بسیج نشوند و اگر بسیج مردمی وارد عمل شود دیگر ظالمی و مستکبری نیست که بخواهد ظلم را ادامه دهد و ما به رژیم های دست نشانده منطقه هم می گوییم به دامن ملت خود برگردید.
امام جمعه سیرجان به جایگاه و نقش ولایت و رهبری در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیجی که امروز عطر خوش و فرهنگ بصیرتش همه جهان را گرفته است مطیع رهبری است و با این اطاعت متحد و منسجم در مقابل مستکبران ایستاده است.
وی بیان کرد: کسی نمی تواند از نشر این فرهنگ جلوگیری کند و امروز در عراق و سوریه همین فرهنگ شکل گرفته و مردم در کنار نیروهای امنیتی کشورشان می ایستند و دشمنانشان را شکست می دهند.
وی همچنین از بازی خوب تیم فوتبال گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس تهران قدردانی کرد و گفت: برد ما در اسلام اخلاق است و رعایت ارزش های اسلامی در این مسابقه بود که ضمن تلاش بازیکنان تیم گل گهر اما هم مردم ما و هم تیم عزیز ما برنده اخلاق شدند و باید این پیروزی را تبریک گفت و از آنان تقدیر کرد.
حجت الاسلام حسینی به موضوع انتخاب شهردار سیرجان توسط شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: از شورای شهر سیرجان که با سرعت و درایت شهردار را انتخاب کردند تا امور شهر معطل نماند، قدردانی می کنم.
وی اظهار کرد: وفاق ملی در هر مجموعه ای امور را به پیش می برد و باید این وفاق و همبستگی همه جا بویژه شورای شهر و شهرداری باشد.
خطیب جمعه سیرجان با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی، اقتدار نیروی دریایی را در عرصه بین المللی یکی از خوشنودی های فرمانده معظم کل قوا و ملت بزرگ ایران دانست و گفت: این اقتدارها و پیشرفت ها زمانی به وجود آمده که ما استقلال داشتیم و دشمنان هم ما را تحریم کردند پس خودباوری را فراموش نکنیم و بدانیم قدرت واقعی، حضور و همبستگی است.
7435/8154


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن