تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803315905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیاده خواهی آمریکا باعث عدم توافق در برنامه های هسته ای ایران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در لرستان: زیاده خواهی آمریکا باعث عدم توافق در برنامه های هسته ای ایران شد خرم آباد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: دخالت سرمایه داران و سرمایه گذاری های صهیونیستی ها و زیاده خواهی آمریکا موجب عدم توافق در خصوص برنامه های هسته ای ایران شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین "سید احمد میرعمادی" در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در محل مصلی الغدیر این شهر افزود: مذاکره کنندگان اختیاری از خود نداشتند و از سرمایه داران صهیونیستی خط می گرفتند.
وی ادامه داد: از طرف دیگر وزیر امور خارجه عربستان زمانی که متوجه حصول توافق شد ، احساس خطر کرد و اعلام آمادگی خود برای دادن نفت به کشورها را اعلام نمود.
وی همچنین به بی اعتمادی میان اعضای 1+5 اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدامات خائنانه و به دور از رعایت حقوق بشر در حالی اتفاق می افتد که طرف های مذلاکره کننده سعی دارند نشان دهند که اراده ملت ایران را شکسته اند و بگویند که این ملت را ذلیل کردند.
وی تصریح کرد: ملت ایران حسینی است و این ملت هیچگاه زیر بار دخالت و زور نخواهد رفت.
خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه ملت ایران یک ملت آزاده است گفت: اگر گروه 1+5 حقوق ملت ایران را در نظر گرفته و به آن احترام بگذارد، توافق جامعی حاصل می شود.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی تمدید مذاکرات را مورد تایید رهبری دانست و افزود: هیات مذاکره کننده ایرانی از حمایتهای رهبری برخوردار است و زیر بار زورگویی های آمریکا نرفته است.

**جریان های تکفیری بزرگترین مصیبت برای جهان اسلام هستند
امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره در خصوص جریان های تکفیری در قم گفت: جریان های تکفیری و افراطی بزرگترین مصیبت برای جهان اسلام هستند.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ادامه داد: مثلث آمریکا، اسراییل و انگلیس به وجود اوردنده و ریشه داعش و این جریان ها هستند که با نام اسلام به اسلام ضربه می زنند.
وی با اشاره به ضرورت برگزاری این کنگره ها گفت: برگزاری این برنامه ها موجب بیداری مردم و علمای جهان اسلام شده و باید با ادامه این روند نشان داد که علاوه بر این سه کشور، برخی کشورهای مرتجع عرب نیز دراین آتش می دمند.

**امام راحل با پایه گذاری مکتب بسیجی، آینده نظام را بیمه کرد
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین با اشاره به هفته بسیج نیز اضافه کرد: امام بزرگواربا درایت و دوراندیشی ، مکتب تفکر بسیجی را در کشور پایه گذاری کرد که با این اقدام، آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کردند.
وی تصریح کرد: امور بسیج به برکتی درنظام جمهوری اسلامی تبدیل شده که علاوه بر خنثی کردن توطئه دشمنان موجب عزت و افتخار مردم ایران شده است.
وی با اشاره به برخی سخنان رهبر در خصوص بسیج گفت: این فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، منشور حرکت بسیج در آینده است.
خطیب جمعه خرم آباد اظهار کرد: مقام معظم رهبری پشتوانه حرکت بسیج را احساس مسوولیت و بصیرت دانستند که ایران اسلامی با داشتن نیروی مخلص و فداکار بسیج هرگز شکست نخواهد خورد.
وی گفت: امروز بسیج بازوی رهبری است و با اراده و مستحکم تراز همیشه ازانقلاب اسلامی دفاعمی کند و می توان گفت هرکجا بسیج و تفکر بسیجی است ، پیروزی از آن ما خواهد بود.

**مجلس نیازمند نمایندگان عالم و با کفایت است
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با شاره به فرارسیدن یکشنبه هفتم صفر ، شهادت شهید مدرس و روز مجلس افزود: مجلس شورای اسلامی نیازمند نمایندگان قدرتمند، عالم، آگاه با کفایت است.
وی شهید مدرس را عنصر موثری در مجلس دانست و افزود: این شهید بزرگوار در وضع قوانین مطلوب پر تلاش بود و امروز نمایندگان نیز باید دراین راستا تلاش کنند.
وی همچنین با اشاره به روز نیروی دریایی تصریح کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی در زمان دفاع مقدس چنان ضربه سنگینی به نیروی دریایی عراق وارد کرد که تا پایان جنگ کاری از پیش نبردند.
وی گفت: پس از دفاع مقدس نیز نیروی دریایی با عزت و اقتدار از بنادر و جزایر و دفاعاز کشتی های عبوری سربلند بیرون آمده و حضور مقتدرانه این نیرو در آبهای خلیج فارس، دریای عمان کریمه باعث افتخار است.
7269/542


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن