تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819508781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه یاسوج: نیروهای مسلح ایران همواره آماده حفاظت از نظام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب جمعه یاسوج: نیروهای مسلح ایران همواره آماده حفاظت از نظام هستند یاسوج - ایرنا - خطیب جمعه یاسوج با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی، گفت: تمام نیروهای مسلح ایران از جمله نیروی دریایی همواره و با تمام وجود آماده حفاظت و صیانت از کشور، نظام و انقلاب هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: نیروی دریایی کشور در مرزهای آبی، خلیج فارس و دریای عمان مشغول خدمت بوده و برای تامین امنیت و آسایش ملت ایران تلاش می کنند.
وی با اشاره به روز همبستگی یا ملت مظلوم فلسطین، بیان کرد: انگلیس با توطئه شوم خود تعدادی از یهودیان و صهیونیست های ساکن نقاط مختلف دنیا را با هدف اشغال فلسطین در این گشور اسلامی جمع کرد.
حسینی اظهار کرد: بیش از 60 سال است که سرزمین اسلامی فلسطین و بیت المقدس از سوی یهودیان و صهیونیست ها اشغال شده و ملت آن آواره اند.
وی عنوان کرد: بر تمام کشورهای و ملت های مسلمان دنیا واجب است که برای آزادی فلسطین و بیت المقدس از دست یهودیان و صهیونیست ها به طور عملی تلاش کنند.
حسینی ابراز داشت: 10 آذر به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مدرس به نام روز مجلس نامگذاری شده و این عالم مجاهد از نمونه های بارز مقابله با رضاخان و ظلم و ستم رژیم پهلوی است.
خطیب جمعه یاسوج با اشاره به 12 آذر سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، افزود: ملت ایران در 12 آذر 57 با رای قاطع خود به این قانون رای مثبت دادند.
حسینی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با جدیت و شفافیت کامل در حال مذاکره با کشورهای عضو گروه 1+5 است ولی دشمنان به ویژه آمریکا با مانع تراشی و کارشکنی اجازه نمی دهند که این مذاکرات به نتیجه مطلوب و مناسب برسد.
وی بیان کرد: مردم، مسوولان اجرایی و تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اهل منطق و مذاکره بوده و هزگز زیر بار ظلم و ستم غربی ها نخواهند رفت.
حسینی اظهار کرد: در صورت فراگیر شدن تفکر بسیجی در یک کشور دروازه های توسعه و پیشرفت به روی مردم آن گشوده می شود.
وی عنوان کرد: در مورد اهمیت چشمگیر بسیج همین بس که دشمنان با شنیدن نام آن دچار ترس و وحشت می شوند و به همین دلیل باید علاوه بر گسترش روزافزون تفکر بسیجی بین ملت ایران مسوولان اجرایی و متولیان امر نیز توجه جدی به این نیروهای فعال و مخلص داشته باشند.
حسینی ابراز داشت: از زمان آغاز هفته بسیج امسال تاکنون برنامه های مطلوب و متنوعی در سراسر کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.
وی افزود: ارتش و نیروهای مردمی عراق تاکنون ضربات سنگینی بر پیکر گروهک تروریستی داعش وارد کرده و شهرها و مناطق اشغال شده متعددی را از دست آنان خارج کرده اند.
حسینی گفت: ائتلاف آمریکا و برخی کشورهای دنیا برای نابودی گروهک ضدبشری داعش دروغی بیش نیست و تمام کشورهای دنیا از جمله ملت های مسلمان نیز این نکته را به خوبی می دانند.
پس از اقامه نماز جمعه یاسوج 10 نفر از آقایان و 9 نفر از بانوان بسیجی فعال کهگیلویه و بویراحمد از سوی امام جمعه این شهر و با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.
7535/671


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن