تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819405652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بجنورد: تفکر بسیجی سبب نجات کشورهای منطقه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بجنورد: تفکر بسیجی سبب نجات کشورهای منطقه شده است بجنورد - ایرنا - امام جمعه بجنورد گفت: ایران اسلامی تفکر بسیجی را به دیگر کشورهای مسلمان منطقه نیز صادر کرده و امروز همین تفکر نجاتبخش آنها شده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "ابوالقاسم یعقوبی" در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان خراسان شمالی از بسیجی گری به عنوان یک روحیه و تفکر یاد و اظهار کرد:
صدور مکتب بسیجی موجب نجات سوریه شد و عراق و دیگر کشورهای اسلامی نیز بزودی با همین مدیریت بسیجی از لوث تکفیری ها و اشرار رهایی خواهند یافت.
وی با گرامیداشت هفته بسیج، لازمه بسیجی بودن را اخلاص، ایمان و ایثار و نه منحصر دانستن آن به پرونده و کارت بسیجی خواند و گفت: هرکس تفکر، منش و روحیه بسیجی دارد بسیجی است هر چند در این تشکیلات و سازمان عضویت نداشته باشد.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان، گفت: به فرموده معظم له تفکر بسیجی دو عقبه مسوولیت پذیری انسانی و اعتقاد الهی دارد و بسیجیان باید مراقب سایش های عقیدتی خود باشند.
یعقوبی افزود: اشتغال به امور اداری و برخی مسوولیت ها، نباید اخلاق و اعتقاد بسیجیان را کمرنگ کند و بسیجی باید همیشهش در اوج باور به خدا، بردبار، منصف، حلال خور، با معرفت و مودب باشد.
وی با اشاره به تعبیری از رهبری، از بسیجی به عنوان گل همیشه بهار یاد کرد که عطر حضورش باید در همه جا پراکنده می شود و کسی نمی تواند جلودارش باشد.
امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به تمدید مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 5+1 افزود: به فرموده رهبری ما همانگونه که با اصل مذاکرات مخالف نبودیم با تمدید آن نیز مخالفتی نداریم و هدف اصلی ما از این مذاکرات، آشکار کردن چهره منافقانه آمریکا است.
وی آمریکا را قابل اعتماد ندانست و افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ما به آمریکا اعتماد نداریم و احتیاجی هم نمی بینیم که اعتمادسازی کنیم چرا که آمریکا بارها ثابت کرده قابل اعتماد نیست و تنها به اهداف و مطامع پلید خود می اندیشد.
امام جمعه بجنورد همچنین به دهم آذرماه، سالروز شهادت شهید مدرس که روز مجلس نام گرفته اشاره کرد و گفت: مدرس به درجه ای از دیانت، صلابت و مجاهدت رسیده بود که حضرت امام (ره)، با آن درجه از عظمت، وی را الگوی خود می دانستند و از بیشترین شخصی که در دوران حیاتشان یاد کرده اند، شهید مدرس بوده است.
وی با بیان اینکه شهید مدرس دو صفت "ترس" و "طمع" را در خود نداشت و همین موجب آزادگی او از همه قیود شده بود، بر ضرورت تاسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این الگو بزرگ تاکید کرد.
یعقوبی گفت: نماینده مجلس باید مدرس گونه دارای بصیرت، انصاف و امانتدار باشد و از افتادن به دام ثروت زدگی و قدرت زدگی پرهیز کند و منش و شیوه مدرس را معیار و تراز رفتار خود قرار دهد.
وی هفتم آذر، روز نیروی دریایی را نیز گرامی داشت و گفت: نیروی دریایی با حماسه ناوچه "پیکان" در ابتدای جنگ سیلی کاری به صورت دشمن زد و نیروی دریایی عراق را خسته کرد. ک/2
626


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن