تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802690243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز عراق و سوریه خط مقدم مبارزه بسیج است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده دوران دفاع مقدس: امروز عراق و سوریه خط مقدم مبارزه بسیج است بوشهر - ایرنا - فرمانده سپاه استان بوشهر دردوران دفاع مقدس گفت: با حضور سازمانهای تروریستی چون القاعده، طالبان و داعش که ساخته دست امریکا هستند شاهد نا امنی در کشورهای منطقه هستیم و هدف نهایی این توطئه ها ایران است و امروز عراق و سوریه خط مقدم مبارزه بسیج است.


به گزارش ایرنا، سردار فتح الله محمدی روز پنجشنبه درهمایش شکوه مقاومت در مصلی جمعه شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان افزود: آنچه باعث شده انقلاب ما پس از35 سال هنوز زنده و پویا راه و آرمان امام و ارزشها را ادامه دهد دو دلیل دارد یکی که سکانداری این انقلاب به دست ولایت فقیه بوده ودیگر اینکه تفکر بسیجی برخاسته ازعاشورای حسینی قلب ها و دلهای آحاد ملت ایران به خود تسخیر کرده است.
وی بیان کرد: بسیج ریشه درعاشورا دارد و معتقد است خون برنده تر از شمشیر عمل می کند و شهادت در راه عقیده را افتخار می داند.
فرمانده سپاه بوشهر دردوران دفاع مقدس گفت: بسیجیان باید به اوضاع با چشم بصیرت نگاه کنندو همه بدانیم که امروز صحنه تکرار حادثه عظیم کربلاست و بکوشیم که در تکرار تاریخی این صحنه مردود نباشیم.
محمدی گفت: بسیج در جایی دیگر با مبارزه علیه فتنه های شوم منافقین با شناسایی خانه های تیمی آنها و تشکیل شبکه های اطلاعات مردمی توانست دسیسه ها را نابود و امروز در قالب سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت پایداری را برای کشور و نظام تضمین کند.
محمدی افزود: اوج درخشش و نور افشانی بسیج در دوران دفاع مقدس بود که با حرکت خود جهان را به تحسین وا داشت و دنیا در مقابل بسیج سر تعظیم فرو آورد.
وی اشاره کرد: امروز تفکر بسیج الگوی همه مبارزان و آزادیخواهان جهان شده است که اگر در بخواهیم نمونه ای را عنوان کنیم باید به حضور حزب الله درکشورلبنان اشاره کنیم که با تاسی از تفکر بسیج توانست پوزه اسرائیل و امریکا را به خاک بمالد.
محمدی با بیان اینکه بسیج به همه تعلق دارد گفت: بسیجیان بدانند که میراث دار تفکر عظیمی هستند که در طول سالیان متمادی با اراده الهی گذشتگان شکل گرفته، توسعه یافته و به عنوان الگویی برای جهان شناخته شده است.
فرمانده سپاه بوشهر در دوران دفاع مقدس گفت: امروز هزاران مرکز خبر پراکنی در خدمت استکبار جهانی است و به طور مستقیم علیه بسیج و تفکر بسیج گام برمی دارند.
محمدی بیان کرد: بسیج امروز باید کوچک ترین حرکات دشمن را رصد و کنترل کند و هوشیارانه در صحنه باشد تا امنیت پایدار در منطقه را که به دست بسیجیان به دست آمده محافظت شود.
محمدی ادامه داد: امروز شاخص اصلی بسیج برای شناخت راه صحیح ولایت مطلقه فقیه و آنچه در کلام ولایت بیان شود برای ما معیار است و اگر درمسیر اطاعت از رهبری پیش برویم هرگز منحرف نخواهیم شد.
محمدی خطاب به مسوولان نظام گفت: امروز هر آنچه اقتدار و امنیت، و نمایندگان نظام درمقابل استکبار قد علم می کنند و با عزت حرفشان را می زنند همه نتیجه ایثارگری و جانفشانی بسیجیان بوده است. ک/2
539


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن