تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803908957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج پرچمدار مقابله با جنگ نرم دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بسیج پرچمدار مقابله با جنگ نرم دشمن است تهران – ایرنا – امام جمعه بخش رودهن گفت: تفکر بسیجی بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن محسوب می شود زیرا بسیج پرچمدار مقابله با تهاجم فرهنگی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین "محمدرضا مدیح" در همایش تجلیل از بسیجیان شهرهای رودهن و آبعلی که با حضور مسوولان و خانواده معظم شهدا برگزار شد، افزایش بینش و آگاهی و بصیرت، تقویت قوه تشخیص حق از باطل و ولایتمداری و پایبندی به اصول اسلام و انقلاب را از جمله رسالتهای بسیجیان در این برهه زمانی عنوان کرد.
وی افزود: استفاده از ظرفیت مردمی بسیج موجب موفقیت در همه عرصه هاست و مسئولین از این ظرفیت عظیم غافل نشوند و بسیج را همدل و همراه خود در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بدانند.
امام جمعه بخش رودهن بسیج را نماد عظمت، استقامت و پایداری ملت ایران معرفی کرد و گفت: بسیجیان جان بر کف با حضور در صحنه های مختلف ثابت کردند بهترین مدافع نظام و انقلاب اسلامی می باشند.
این مقام مسوول افزود :بسیج مختص هیچ کس نیست، بلکه یک استراتژی و رویکرد است که متعلق به همه مردم و خانه همه مردم است.
وی تصریح کرد: داشتن روحیه بسیجی به معنای اوج آمادگی برای حضور در میدان های مختلف است که پاسداری از حریم ولایت، ارزش ها، اعتقادات و شاکله نظام اسلامی از جمله آنهاست.
حجت الاسلام مدیح بطور نمونه به حماسه نهم دی سال 88 روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد که در آن آحاد مردم از گروه ها و اقشار مختلف با تفکر بسیجی وارد میدان عمل شدند و با کمترین هزینه از سوی نظام، خود امنیت را برقرار کردند و اضافه کرد: شناخت زمان و انجام تکلیف از خصوصیات بارز بسیجیان است که در تمامی عرصه ها به منصه ظهور رسیده است.
"رضا طاهر خانی" بخشدار رودهن در ادامه با اشاره به جایگاه بسیج و نقش آن در عرصه های مختلف اظهار کرد: آن چیزی که باید بسیج و بسیجی داشته باشد ایمان، بصیرت، عزم راسخ و احساس مسئولیت است که در بسیجیان کشور به خوبی دیده می شود.
وی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به همه دوران ها است افزود: در جنگ تحمیلی بسیجیان سلحشور از جان خویش گذشتند و در برابر استکبار ایستادند تا این نظام همواره پایدار باشد و بعد از آن در جهاد سازندگی با حضور در محروم ترین مناطق کشور بدون هیچ چشم داشتی همچون یک سرباز در خدمت انقلاب بودند.
این مقام مسوول افزود: امروز نیز بسیج نقش موثری در کشور ایفا می کند که می توان به مقابله با جنگ نرم دشمنان و ایستادگی در برابر بحران های مختلف اشاره کرد.
طاهر خانی با بیان اینکه اقتدار و عزت بسیج، امروز به خارج از مرزهای کشور کشانده شده گفت: در بحران های سوریه و عراق از بسیج ایران الگو برداری شد و همین مساله موجب گردید تا امروز سه هزار نیروی مردمی در عراق به خیابان ها آمده و درمقابل استکبار از جمله داعش ایستادگی کنند و به موفقیت های بزرگی دست یابند.
بخشدار رودهن بیان کرد: اقتدار و عزتمندی جمهوری اسلامی ایران و افتخارات بدست آمده در زمینه های علمی، پزشکی، هسته ایی و نظامی و همچنین هوا فضا مدیون خون پاک شهدا ، بسیجیان عزیز و رهنمود های ولی امر مسلمین جهان است که باید قدردان آن باشیم.
تهرام/7246//1348


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن