تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزت و اقتدار جامعه اسلامی ایران همواره نیازمند فرهنگ بسیج است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل سیاسی استانداری گیلان عزت و اقتدار جامعه اسلامی ایران همواره نیازمند فرهنگ بسیج است رشت - ایرنا - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در جلسه شورای اداری رضوانشهر با گرامیداشت هفته بسیج گفت: عزت و اقتدار جامعه اسلامی ایران همواره نیازمند فرهنگ بسیج است.


به گزارش ایرنا، "علی اکبر پوراوزان" عصر چهارشنبه در این جلسه که به منظور تودیع و معارفه بخشداران قدیم و جدید بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد، بسیجیان و شهدای گرانقدر را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی بر شمرد و گفت: استمرار این فرهنگ برای کشور ما افتخار و تعالی به همراه دارد.
وی با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی رضوانشهر بیان کرد: این شهرستان با وجود تنوع قومی زبانی و مذهبی بعنوان مهد و کانون وحدت در کشور مطرح است که تشیع و تسنن با وحدت و مهربانی در کنار همدیگر زندگی می کنند و الفتی ناگسستنی دارند که آرزو داریم جهان اسلام نیز اینگونه باشد.
پوراوزان وجود اختلافات نظری را یک امر طبیعی عنوان کرد و افزود: در خلال همین اختلاف است که می توان به یک نقطه وحدت برای یک حرکت اجتماعی جمعی دست یافت.
وی گفت: همانگونه که تبعیت از ولایت برای ما یک اصل تلقی می شود، بر اطاعت پذیری از دستورات رهبری نیز تأکید داریم و باور داریم دستورات معظم له به صلاح جامعه است و باید نسبت به اجرای آن اهتمام ورزیم؛ و در حال حاضر ولایت و رهبری مهمترین اعتبار نظام جمهوری اسلامی در دنیای اسلام تلقی می گردد.
فرماندار رضوانشهر نیز در این نشست با تبریک هفته بسیج گفت: شأن و منزلت بسیج و نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در امور بقدری است که رهبر معظم انقلاب همیشه بر آن سفارش دارند.
حمیدرضا امام پناهی افزود: امروز نگاه دنیا به ملت ایران دوخته شده است و بر همین اساس دولت نیز با تدبیر خاص و در راستای تأکیدات رهبری امور کشور را مدیریت می کنند.
رئیس شورای اداری رضوانشهر در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای اخیر گفت: موضوع مذاکرات برای ما بسیار دارای اهمیت است و از مهمترین حقوق مردم محسوب می شود که مهمترین دستاورد این مذاکرات تا الان اثبات حقانیت جمهوری اسلامی به دنیا می باشد که دانش هسته ای جوانان و دانشمندان کشور ما را به رخ جهانیان کشیدند.
فرماندار رضوانشهر با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده ای هسته ای کشورمان بزرگترین پشتوانه برای دولت محسوب می شود که پاسخ این حمایت همان ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های طرف های غربی است.
امام پناهی در ادامه به اعتبارات پروژه های عمرانی رضوانشهر در سال جاری اشاره نمود و بیان کرد: از محل اعتبارات تملک استانی و دو درصد نفت و گاز و تبصره 22 قانون بودجه سال 93 مبلغ 140 میلیارد ریال برای این شهرستان منظور شده که تاکنون 28 میلیارد ریال آن مبادله موافقت نامه صورت گرفته است.
وی افزود: علاوه بر اعتبارات اعلام شده فوق، از محل منابع ملی نیز طرحها و پروژه های بزرگی همچون سد شفارود، بیمارستان، ساختمان دانشگاه پیام نور، جاده چهاربانده رضوانشهر به بندر انزلی و پل رودخانه شفارود واقع در منطقه پونل در حال اجرای می باشند که آینده رضوانشهر را متحول خواهند ساخت.
فرماندار رضوانشهر در خصوص اعتبارات مصوب سال گذشته این شهرستان بیان کرد: سال گذشته از مجموع اعتبارات اعلام شده برای این شهرستان تنها 23 درصد تخصیص یافت ولی امسال از رشد اعتباری قابل توجه ای برخوردار می باشیم.
وی همچنین در خصوص وضعیت جوی و تجربه برف زمستان سال گذشته در این شهرستان افزود: برغم بارش برف سنگین در مناطق مختلف رضوانشهر طی سال گذشته و بدلیل مدیریت صحیح و پای کار بودن همه عوامل، هیچ مشکلی برای مردم و مسافران در محدوده این شهرستان بوجود نیامد.
امام پناهی افزود: هم اکنون نیز مجموعه عوامل ستاد بحران و حوادث غیر مترقبه رضوانشهر برای مقابله با هرگونه بحران و برف روبی در مناطق مختلف این شهرستان آمادگی کامل دارد.
وی با معرفی "هادی صیادی" به عنوان بخشدار جدید مرکزی رضوانشهر بیان کرد: وی از نیروهای فرمانداری این شهرستان می باشد و حدود 10 سال سابقه خدمت در این فرمانداری دارد و همچنین از زحمات "حمید مهری" از کارکنان آموزش و پرورش که حدود پنج سال مسوولیت بخشداری مرکزی را در این شهرستان بر عهده داشتند قدردانی کرد.
امام جمعه رضوانشهر نیز در ادامه این نشست با تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: به برکت انقلاب اسلامی و رشادت های ایثارگران و خون های پاک شهدا، روش و منش بسیجی امروز به کشورهای دیگر صادر شده است.
حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی افزود: ما هم اکنون شاهد روحیه بسیجی در ملت های سایر کشورها نیز هستیم که وجود روحیه انقلابی توأم با منطق از آن جمله است.
وی با قدردانی از مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی مختلف و نهادهای انقلابی در این شهرستان گفت: الحمدالله وجود روحیه بسیجی در مسوولان موجب ارائه خدمت به مردم می شود.
حجت الاسلام حبیبی با اشاره جابجایی مدیران گفت: این یک امر طبیعی است و به طور معمول دولت ها شاید با بعضی از افراد بهتر کار کنند ولی در انتخاب افراد به امانتداری و روحیه ارزشی آنان باید بیشتر توجه شود.
امام جمعه رضوانشهر گفت: نظام اسلامی برآیند زحمات همه مردم و ایثار گری ایثار گران و جانفشانی شهدا است که افراد باید با روحیه امانتداری نسبت به حفظ ارزش های حاکم بر جامعه نیز بکوشند و پایبندی خود فرد مدیر مربوطه نیز در این راستا بسیار موثر می باشد.
حجت الاسلام حبیبی تصریح کرد: باید در چارچوب قانون اساسی کشور و زیر چتر ولایت حرکت نماییم تا در مسیر خدمت مشکلی پیش نیاید.
در پایان پس از تجلیل از زحمات حمید مهری بخشدار پیشین بخش مرکزی، "هادی صیادی" نیز طی حکمی از سوی دکتر نجفی استاندار گیلان بعنوان بخشدار جدید بخش مرکزی رضوانشهر معرفی و منصوب شد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده که حدود نیمی از جمعیت این مناطق را برادران وخواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.ک3
7293/ 603


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن