تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین همایش تداکس در استان قزوین برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اولین همایش تداکس در استان قزوین برگزار می شود قزوین-ایرنا- مسوول روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان قزوین از برگزاری اولین همایش تداکس (TED x) در محل این پارک خبر داد.


"حمیدرضا پیله ور" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این همایش که همزمان با هفته پژوهش در پارک علم و فناوری استان برگزار می شود، صاحبان ایده های نو به بیان تجارب خود برای حاضرین می پردازند.
وی اضافه کرد: TED نام یک بنیادی جهانی است که بر روی گسترش ایده های ارزشمند و تاثیرگذار تمرکز دارد و اولین رویداد آن سی سال پیش در نشستی چهار روزه در کالیفرنیا برگزار شد و از آن پس با توجه به تجربه موفق از برگزاری آن طی سال های بعد، از اندیشمندان و سخنرانان دعوت کرد تا تجارب خود را در قالب سخنرانی هایی کوتاه برای مدعوین و شرکت کنندگان مطرح کنند.
پیله ور ادامه داد: با اینکه تداکس بر اساس جلسات و خط مشی های تعیین شده در نشست های " تد" برگزار می شود اما رویدادهای تداکس بصورت مستقل و زیر نظر مسوولان محلی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با برپایی این همایش در قزوین عباس براری، کامیار کاظمی، محمود انصاری، آناهیتا خرمی، میلاد ملکی و حمیده چوبک از صاحبان ایده در کشور به بیان تجربات خواهند پرداخت.
مسوول روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان قزوین تسهیم دانش، نوآوری و سرمایه های فکری در ابعاد ملی و ایجاد و حفظ روحیه خلاقیت و خودباوری در کشور را از جمله اهداف برگزاری این همایش یک روزه ذکر کرد.
23 تا 27 آذر ماه به عنوان هفته پژوهش نام گذاری شده است.
7388/ 614


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن