تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803624088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم مسير مذاکرات از طريق ايستادگي ملت و مديريت مسئولان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۴۰ب.ظ)
رئيس قضا تاکيد کرد؛ تداوم مسير مذاکرات از طريق ايستادگي ملت و مديريت مسئولان رئيس دستگاه قضا ضمن قدرداني از زحمات تيم مذاکره کننده گفت: مراحل دشوار مذاکرات در پيش است که اين مراحل نيز ان‌شاءالله با ايستادگي ملت و مديريت مسئولان طي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس قوه قضاييه در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي با تأکيد براينکه ملت و مسئولان ايران با استقامت و صبوري مراحل مختلف مذاکرات هسته اي را پشت سر گذاشتند و همزمان غربي ها در هر گام رو به جلو زياده خواهي جديدي مطرح کردند، گفت: نگاه زورگويانه غرب بويژه آمريکا در تمام مراحل و مسير مذاکرات وجود داشته است؛ چنانکه در برخي مراحل مي گفتند ۵۰۰ سانتريفيوژ داشته باشيد بعد مي گفتند هزار يا دو هزار سانتريفيوژ داشته باشيد و متأسفانه برخي ها در داخل نيز با اين زورگويي غربي ها همراه مي شدند که اين اشتباه بزرگي است.

ايران در مسير توسعه است و به انرژي هسته اي نياز دارد
آيت الله آملي لاريجاني با اشاره به اينکه کشور ايران مانند تمام کشورهاي در حال توسعه به انواع مختلف انرژي نياز دارد و البته دستيابي به اين انرژي زمان بر است افزود: ايران در مسير توسعه است و در اين مسير به طور فزاينده‌اي به انرژي برق نياز دارد و از اين رهگذر نيازمند بكارگيري همه امكانات از جمله انرژي هسته‌اي است و اين نياز واقعي را نبايد انکار کرد و گول حرف هاي ساده انديشان را خورد.
رئيس قوه قضاييه افزود: عقب نشيني از حقوق هسته اي ملت در واقع عقب نشيني از عزت و استقلال ملت ايران است و کاستن از تعداد سانتريفيوژها در واقع تنها يک عقب نشيني مادي نيست بلکه آثار معنوي زيادي دارد که مربوط به عزت، بزرگي، استقلال و خودباوري ملت ايران مي‌شود.

پذيرش زياده‌خواهي غرب، لگدمال کردن عزت ملت است
رئيس قوه قضاييه تأکيد کرد: پذيرش زياده‌خواهي غربي‌ها در واقع لگدمال کردن عزت يک ملت و زدودن خودباوري آنان است و مثل اين مي ماند که کشوري بيگانه بخواهد چندکيلومتر مربع از خاک يک کشور را اشغال کند و عده اي در داخل آن کشور بگويند که چندکيلومتر در مقابل ميليونها كيلومتر مربع که مسئله اي نيست پس بهتر است آن چندکيلومتر را بدهيم تا بروند در حالي که طرح چنين مسئله اي به هم ريختن هويت و استقلال ملت و زدودن روح خودباوري او است و کمتر انسان آزاده‌اي آن را مي پذيرد.

قدرداني از تيم مذاکره کننده
رئيس دستگاه قضا با قدرداني از تيم مذاکره کننده که مذاکرات را تا اين مرحله رسانده و رئيس جمهور كه بر اين مسائل نظارت مي‌كند افزود: از اين پس نيز مراحل دشواري در مذاکرات در پيش است که اين مراحل نيز ان‌شاءالله با ايستادگي ملت و مديريت مسئولان طي خواهد شد و ملت ايران با عزت و اقتدار بيش از پيش به سمت استقلال و پيشرفت گام خواهد برداشت.
رئيس قوه قضاييه تصريح کرد: البته ايستادگي و مقاومت منافاتي با تعامل و گفتگوي منطقي و مديريت صحنه مذاکرات و حتي انعطاف در برخي امور ندارد. آيت الله آملي لاريجاني افزود: توليد سوخت براي تأمين انرژي هسته اي مسئله مهمي است چرا که ما را از ديگران بي نياز مي‌کند و مانع از اين مي شود که قدرت هاي بزرگ هر زمان خواستند به ما سوخت بدهند و هر وقت اراده کرده اند سوخت راکتورهاي ما را قطع کنند.

جريان تکفيري در عراق به کمک توده هاي مردمي رو به اضمحلال است
آيت الله آملي لاريجاني در بخش ديگري از سخنان خود با تبريک فرا رسيدن هفته بسيج به بسيجيان و مردم ايران با تأکيد براينکه بسيج، صرفاً سازماني به مانند سازمانهاي ديگر نيست گفت: تأسيس بسيج که نهادي نوپا بود و اکنون شجره اي طيبه شده است در واقع بسط و گسترش تفکر اعتماد به مردم و به ميدان آوردن آنان است که به خوبي از سوي حضرت امام (ره) مطرح شد.
رئيس قوه قضاييه تأکيد کرد: بسيج در واقع اعتماد به توده هاي مردم است که در هر زمان و مکان به خوبي جواب مي دهد و اين نگاه جهادي را مي توان به خوبي در جهت رسيدن به اهداف نظام گسترش داد؛ کما اينکه اکنون نيز در کشور عراق به کمک همين توده هاي مردمي و به رهبري مرجعيت، جريان تکفيري و خشونت بار داعش که غربي ها مدعي بودند چند سال طول مي کشد بر آن غلبه کنند؛ رو به اضمحلال است.

علماي شيعه و سني در ارائه چهره واقعي اسلام به جهانيان تلاش کنند
پرئيس دستگاه قضا حمايت غرب از تروريست ها در سوريه را موجب تقويت اين جريان و نمونه اي از حمايت هاي غربي از جريان اسلام هراسانه برشمرد و گفت: علماي جهان اسلام اعم از شيعه و سني بايد تلاش کنند که چهره واقعي اسلام را به جهانيان نشان دهند و اعلام کنند که عملکرد و انديشه جريانهاي تکفيري موجب وهن اسلام است واين قبيل خشونت ها ربطي به اسلام ندارد.
آيت الله آملي لاريجاني تأکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران همانطور که مقام معظم رهبري تأکيد کردند درحمايت از جريان مقاومت نگاه مذهبي ندارد و هدفش حمايت از اسلام واقعي و راستين و پيشبرد اهداف متعالي اسلام است و اين تفکر بايد در جوامع مسلمان تقويت شود که هرگاه دشمن مشترکي جهان اسلام را تهديد کرد همه مسلمانان اعم از شيعه و سني در مقابلش بايستند.

ضرورت حمايت شيعيان از حماس
رئيس قوه قضاييه «شيعه هراسي» را بخش ديگري از توطئه غرب براي تفرقه افکني در جهان اسلام و مقابله با جمهوري اسلامي ايران اعلام کرد و گفت: کشورهاي شيعه و جمهوري اسلامي ايران به همان مقدار که پشتيبان و خواهان کمک به حزب الله است به حماس نيز کمک مي کنند چرا که هدف سربلندي و اقتدار اسلام و دفاع از هويت اسلامي در مقابل دشمنان است.
در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي بحث و بررسي درباره پيش نويس سياست هاي حقوقي ـ قضايي حاکم بر برنامه توسعه ششم کشور ادامه يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن