تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس مرکز مطالعات راهبردی سپاه: ارمغان بسیج عزت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس مرکز مطالعات راهبردی سپاه: ارمغان بسیج عزت است مشهد - ایرنا - رییس مرکز مطالعات راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز اگر شش قدرت جهانی دور هم جمع می شوند تا ایران اسلامی ذره ای از غنی سازی خود پایین بیاید بخاطر عزتی است که بسیج برای این کشور به ارمغان آورده است.


سردار "علی اکبر احمدیان" روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان مشهد با عنوان "شکوه مقاومت" افزود: امروز مجد و عزت از آن ملت و انقلاب اسلامی ایران می باشد و کشوری که یک روز انگلیس و امثال آن برای شاهش تعیین تکلیف می کردند اکنون این عظمت را در جهان یافته است.
وی گفت: بسیج محصول معامله با خدا است و راه پر برکت بسیج و بسیجانی که جان خودشان را در این راه گذاشتند باید همچنان ادامه یابد.
رییس مرکز مطالعات راهبردی سپاه پاسداران افزود: بزرگداشت بسیج به مدح و صنای بسیجی نیست زیرا شان بسیجی بالاتر از آن است که مورد تشکر مخلوق قرار گیرد و به تعبیر امام راحل بسیجی برتر از آن است که گوهر مجاهدت خویش را به تارک دنیا محک زند.
وی ادامه داد: بسیجیان در همه صحنه های انقلاب حضور یافتند و از مال و جان و آبروی خویش در این راه گذشته اند.
سردار احمدیان گفت: فرهنگ و فکر بسیجی همان فرهنگی است که امام بسیجیان را در سال 1342 برانگیخت و فراتر از آن حضرت اباعبدالله(ع) را به صحنه کربلا کشانید.
وی ادامه داد: بسیجی امروز پرچم هدایت اسلام را بر دوش گرفته و آن را در جهان و کشورهای همجوار به اهتزا در آورده بطوری که چراغ هدایت بسیجیان جمهوری اسلامی اکنون همه جهانیان را فرا می خواند.
او افزود: اگر مردم عراق در یوغ آمریکا نیستند و مردم سوریه چند سالی است که در برابر همه جهانیان ایستاده اند بخاطر پرچم هدایتگری است که بسیجیان ما در جنگ تحمیلی برانگیختند.
رییس مرکز مطالعات راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر آن روز امام راحل وعده دادند که کار بزرگ بسیجیان جهانگیر خواهد شد و هسته های حزب الله در سراسر جهان تشکیل می شود امروز در کشورهای منطقه آن را شاهد هستیم.
وی با اشاره به برخی آموزه های عاشورا و تقارن هفته بزرگداشت بسیج با ایام محرم و عاشورا گفت: اکنون بسیج در همان مسیری است که کاروان عاشورا هزار و 400 سال پیش آن را طی کرد و آنان ادامه راه پرچم هدایتی هستند که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برانگیخت.
سردار احمدیان خطاب به بسیجیان افزود: امروز بسیجیان کشورهای همجوار از جمله شمال عراق به شما اقتدا کرده و این مشی را الگوی خود قرار می دهند.
جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) نیز در این مراسم گفت: افراد حاضر در اجتماع بزرگ بسیجیان مشهد از گردانهای بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، عاشورا، الزهرا و کوثر حضور دارند.
سردار "سیدهاشم قیاسی" افزود: در همه شهرستانهای استان خراسان رضوی نیز به مناسبت این ایام اجتماع بزرگ بسیجیان برگزار شده است.
همچنین در این اجتماع تمثال پرچم بسیجی طی مراسمی خاص از سوی پدران شهدا به فرماندهان بسیج مشهد تقدیم شد.
در این مراسم که صدها بسیجی خواهر و برادر از گردانهای مختلف استان خراسان رضوی در هوای سرد و بارانی مشهد حضور داشتند شعارهای "آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضدولایت فقیه" نیز سر داده شد.
7487/660


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن