تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج یک سازمان منظم اعتقادی برخواسته از همه اقشار جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: بسیج یک سازمان منظم اعتقادی برخواسته از همه اقشار جامعه است زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بسیج یک سازمان منظم اعتقادی برخواسته از همه قشرهای جامعه ایران اسلامی است.


به گزارش ایرنا، آیت الله "عباسعلی سلیمانی" روز چهارشنبه در تجمع عظیم بسیجیان زاهدان با تبریک سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) و روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) افزود: امام امت با ژرف نگری، دقت نظر و آگاهی و شناخت همه جانبه شرایط زمان بسیج را به عنوان تنها نیروی افزایش دهنده بنیه دفاعی انقلاب اسلامی در نظر گرفت از این رو بسیج یک حزب، یک قشر و یک گروه نیست بلکه یک سازمان منظم اعتقادی برخواسته از همه اقشار جامعه ایران است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: بسیج نشات گرفته از یک تفکر و یک اندیشه و باور است به گونه ای که ما هر کجا خیر و برکتی مشاهده می کنیم نشات گرفته از این تفکر و اندیشه عمیق است.
عضو خبرگان رهبری گفت: امام راحل(ره) زمانی بسیج را راه اندازی کردند که باور همه دولتمردان آن روز این بود که انقلاب اسلامی از همه سنگ لاخ ها خطرناک و جاده های ناهموار عبور کرده اما این رهبر کبیر انقلاب بود که فرمودند تازه آغاز و طلیعه کار است زیرا دشمنان هم اینک به دنبال شکست و محدود کردن انقلاب هستند از این رو برای عقیم ساختن دشمن به یک بنیه دفاعی بی زوال و بی پایان و اقیانوس مانند و اقیانوس وار نیازمندیم که این تشکیل همان بسیج مستضعفان است.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: زمانی که امام امت این اندیشه گرانقدر را به جامعه القا کردند بسیاری از مشکلات برکشور حاکم نشده بود و اگر امروز شاهد هستیم بسیاری از فتنه ها و دسیسه های دشمنان علیه نظام و کشور کارساز نمی شود نشات گرفته از همان بصیرت و ژرف نگری رهبر انقلاب در تشکیل بسیج است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان با بیان اینکه بسیج باعث شد از دوران دفاع مقدس سربلند خارج شویم افزود: حضور بسیج آن قدر تاثیر داشت که توانست در آن دوران دولت صدام که از همه نظر مورد حمایت استکبار بود را به زانو در آورد و یک وجب از خاک ایران اسلامی را از دست ندهیم.
امام جمعه زاهدان اظهار داشت: امروز گروههای مختلف بسیج نقش مهمی در جلوگیری از فتنه و سلطه استکبارجهانی در جامعه دارند از این رو باید موضوع وفاق و همدلی را بیش از بیش مورد توجه قرار داده و در راه اهداف و ارزش های نظام گام برداشت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز همه گروهها باید ملاک کار خود را به ارزش های وابسته به نظام و خدمت به آن قرار دهند و در این راستا باید طوری عمل کنیم که موضوعات فرعی هرگز جایگزین موضوعات اصلی نشوند زیرا همه ما یک ملت هستیم که در کشتی بسیج ایران اسلامی حرکت می کنیم.
امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی باید با افتخار از داشتن تاریخی کهن و مسلمان بودن خویش همواره با اندیشه و تفکر بسیجی در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.
به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف بسیجی شیعه و سنی زاهدان امروز/ چهارشنبه / در تجمع بزرگی با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار، سردار حسن مرتضوی فرمانده سپاه سلمان استان و شماری از مسوولان استان در مصلی قدس این شهرستان هفته بسیج و یادشهدا بسیجی را گرامی داشتند. ک/2
7316 / 653


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن