تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803485216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا فدراسیون های ورزشی بدون رییس مانده اند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چرا فدراسیون های ورزشی بدون رییس مانده اند؟ تهران - ایرنا - سایت خبری عصر ایران نوشت :انتخابات فدراسیون بسکتبال که درچند روز آینده برگزار می شود یک معیار خوب خواهدبود برای وزارت ورزش که سراغ فدراسیون های بی وزیر برود.


اگر مشحون منتخب مجمع شود دومین انتخابات هم در عرض چند ماه برخلاف نظرات وزارت به نتیجه می رسد و توضیح کاملی است برای اینکه وزارت ورزش چندین فدراسیون را بدون رییس اما مطیع نگه دارد.
6 فدراسیون تحت مدیریت وزارت ورزش در حال حاضر بدون رییس هستند و با سرپرست اداره می شوند. فدراسیون هایی که وزارت ورزش حتی اعلام نکرده مجمع انتخاباتی شان در چه زمانی برگزار می شود. 3 فدراسیون در انتظار برگزاری انتخابات هستند و یک فهرست هم داریم از فدراسیون هایی که وزارت ورزش از عملکرد شان راضی نیست و احتمالا باید در آینده تغییراتی داشته باشند. با این همه اما از زمان بندی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون ها خبری نیست.
محمودگودرزی بیش از یک سال است که به عنوان وزیر ورزش انتخاب شده. اودراین مدت ، مجامع انتخاباتی فدراسیون های زیادی را برگزار کرده ،اما همچنان تکلیف وزارت ورزش با چند فدراسیون مشخص نیست. در اصل چند فدراسیون با سرپرست اداره می شوند و چند فدراسیون هم در فهرست سیاه وزیر قرار دارند اما تا برگزاری مجامع شان هنوز زمان زیادی باقی مانده.
فدراسیون های اسکی، پزشکی ورزشی، شطرنج، ورزش های رزمی، هندبال و ورزش های دانشگاهی در حال حاضر با سرپرست اداره می شوند و البته فعلا برنامه ای برای انتخابات شان وجود ندارد.
ازطرفی دیگر فدراسیون هایی مانند ، فوتبال ، وزنه برداری و بسکتبال فدراسیون هایی هستند که روسایش نظر وزارت ورزش را جلب نکرده اند واختلاف نظرهایی برای باقی ماندن روسایشان وجود دارد. انتخابات بسکتبال که تاچند روز دیگر برگزار می شود ، مجمع فدراسیون وزنه برداری اسفندماه است و به زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال هم بیش از یک سال باقی مانده.
جمع این فدراسیون ها به 20 درصد کل فدراسیون های تحت نظارت وزارت ورزش می رسد. در اصل وزیر ورزش برای برگزاری انتخابات 20 درصد تحت مدیریتش با مشکل مواجه است. نشان به آن نشان که گفته می شود در انتخابات فدراسیون تنیس گزینه مورد نظر وزارت ورزش روی صندلی ننشست و این طور که مشخص است در فدراسیون بسکتبال که انتخاباتش نزدیک است هم گزینه وزارت ورزش تحت فشار قرار گرفته.
هرچند وزارت ورزش هرگونه دخالت در هر انتخاباتی را رد می کند اما انتخابات فدراسیون ها در همه ادوار این تجربه را دارد که گزینه مورد نظر دولت برای هماهنگی بیشتر و کمک به ورزش رای بیاورد. اما به نظر می رسد وزارت ورزش در حدود یک پنجم از فدراسیون های تابعه مشکل جدی برای مدیریت انتخابات دارد.به طور مثال در انتخابات فدراسیون بسکتبال پیش رو وزارت ورزش بر اتمام دوره مدیریت مشحون و خونی تازه برای بسکتبال تاکید داشت. قوانین انتخاباتی هم با حضور مشحون در انتخابات همخوانی ندارد اما با همه این احوال مشحون خیلی راحت در انتخابات ثبت نام کرد و این طور به نظر می رسد که مانند انتخابات فدراسیون تنیس بتواند گزینه مورد نظر دولت را برای رسیدن به صندلی ریاست شکست دهد.
اوضاع در فدراسیون های وزنه برداری و فوتبال هم خیلی متفاوت نیست. رییس فدراسیون های مذکور عملکرد مورد پسندی نداشته اند اما کنار گذاشتن شان کار بسیار مشکلی است. هرچند وزارت ورزش بارها تاکید کرده که در کار فدراسیون ها دخالت نمی کند اما جملات وزیر در مورد یکی از فدراسیون هایش که گفته بود:«یکی از فدراسیون ها تحت سلطه بیگانان اداره می شود» کاملا نشان می دهد که گودرزی از شرایط راضی نیست اما در حال حاضر کاری هم نمی تواند انجام بدهد.
انتخابات فدراسیون بسکتبال که درچند روز آینده برگزار می شود یک معیار خوب خواهدبود برای وزارت ورزش که سراغ فدراسیون های بی وزیر برود. اگر مشحون منتخب مجمع شود دومین انتخابات هم در عرض چند ماه برخلاف نظرات وزارت به نتیجه می رسد و توضیح کاملی است برای اینکه وزارت ورزش چندین فدراسیون را بدون رییس اما مطیع نگه دارد.
منبع / عصر ایران
اول **


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن