تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرمانده سپاه: بسیج رهرو راستین مکتب عاشورایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرمانده سپاه: بسیج رهرو راستین مکتب عاشورایی است خمین - ایرنا- معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج رهرو راستین مکتب عاشورایی است و تا ابد پشتیبان امامت و ولایت می ماند.


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم «محمدرضا یزدی» روز چهارشنبه در همایش بسیجیان خمین افزود: شاخصه بارز بسیج که امروز جهان را در حیرت فرو برده، پیشقراولی در خدمت صادقانه و آمادگی کامل برای حضور در صحنه های مختلف و دفاع از حریم اسلام و انقلاب است.
وی گفت: ما وارثان تفکر بزرگ زنان و مردانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس با ایثار جان و مال خود، با توکل بر خدا، پیروی از فرامین امام (ره) و وحدت و مقاومت توانستند دشمن تا دندان مسلح را به زانو درآورند.
معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران بیان کرد: اگر امریکا و گروه 1+5 در بحث هسته ای آماده مذاکره با ایران هستند، به خاطر پشتیبانی قوی مردم از برنامه های صلح آمیز هسته ای و وجود روحیه بسیجی در پاسداری از دستاوردهای کشور است.
یزدی ادامه داد: تفکر بسیجی سرمایه ای بزرگ است که پشت دشمن را به لرزه درمی آورد و انتقال مفاهیم و داشته ها در این حوزه برگ برنده نظام است.
وی افزود: دشمن در ماجرای فتنه 88 به خوبی فهمید که تفکر بسیجی در بطن و بدنه جامعه ریشه دارد.
معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران یادآور شد: ترس دشمن از بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی به حدی است که به هر ابزار حتی ترور برای ایجاد ناآرامی و خدشه وارد کردن به مقاومت اسلامی متوسل شده اما دشمن نمی داند که فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی شکست ناپذیر است.
وی گفت: هدف دشمنان نظام در جنگ نرم و راه اندازی فضای مجازی، سایت های مختلف فارسی زبان و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای فاصله دادن جامعه از تفکر بسیجی است اما این تفکر در رگهای جامعه جریان دارد.
معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون خون شهدا و حماسه آفرینی زرمندگان و افتخار آفرینی و حضور هوشمندانه آنها در عرصه های مختلف است.
فرمانده ناحیه مقاومت سبیجی سپاه خمین نیز گفت: بسیج یک تفکر پویا است که از بصیرت دینی، تعهد و ولایتمداری سیراب شده است.
سرهنگ « علیرضا براتعلی» افزود: بسیج یادآوراین حقیقت است که مردم با تکیه بر وحدت، توکل بر خدا، و پیروی از فرمان امام راحل توانستند از کانونهای فشار و توطئه دشمن سربلند بیرون بیایند.
وی گفت: امروز مردم نیز با پیروی از اقتصاد مقاومتی، توانسته اند پیمان نابحق تحریم را بشکنند و یکبار دیگر پیروز این عرصه نبرد با دشمنان باشند.
دراین گردهمایی که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان ارشد این شهرستان برگزار شد، بسیجیان صنوف مختلف، ادارات، کارگاه های صنعتی، دانش آموزی و دانشجویی خمین با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند. ک/2
8122/555/560/ 684


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن