تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804260998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه‌ای که چهار برابر استاندارد یک شهر ساخت و ساز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رفع سد معبر به زودی در مجموعه وظایف شهربان قرار می گیرد:
منطقه‌ای که چهار برابر استاندارد یک شهر ساخت و ساز دارد
در بیست و سومین شبگردی اصحاب رسانه که با حضور مدیر عامل جریمه بان و شهربان برگزار شد، شریفی خبر داد: موضوع رفع سد معبر به زودی در مجموعه وظایف شرکت شهربان و حریم بان قرار می‌گیرد.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، احسان شریفی مدیر عامل شرکت  حریم بان و شهربان شهرداری تهران با اشاره به این که شرکت پانزدهم مرداد سال 87 با موضوع جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، رفع سد معبر ساختمانی، هماهنگی در اجرای آرای صادر شده از سوی کمیسیون های ماده صد، حفاظت از حریم شهر و انجام دادن امور حفاظتی و مراقبتی است، گفت: بر اساس مصوبه مجمع عمومی شهرداری تهران و با انتخاب اعضا هیئت مدیره و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود:‌همچنین بنابر آیین نامه انضباطی چگونگی اعمال نظارت بر ساخت و سازهای شهری در شهر تهران، مصوب شورای شهر تهران در دی ماه سال 88برای جلوگیری از پدید ‌آمدن تخلفات ساختمانی، ماموران کنترل ونظارت در ناحیه‌های شهرداری تهران مکلفند با انجام دادن بازدید‌های پیوسته از همه ساختمان‌های سطح محدوده جغرافیایی مربوط، به صورت مشاهده هر گونه فعالیت ساختمانی غیر مجاز مراتب را شهردار ناحیه اعلام نمایند.

شریفی همچنین یادآور شد: در پانزدهم شهریور سال 90 نیز اساس نامه شرکت توسط شورای اسلامی شهر تهران با تمرکز بر فعالیت‌ شناسایی، پیشگیری و جلوگیری از تخلفات ساختمانی و اجرای آرای کمیسیون‌های ماده صد تصویب شد.

مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ناحیه محوری از سوی شهردار تهران در بهمن سال 90 به عنوان فصل الخطاب عنوان کرد: عوامل شهربان و  حریم بان را ملزم به همکاری با شهرداری ناحیه برای کنترل کلیه ساخت و سازها و جلوگیری از تخلف کرد و اگر چه مسئولیت ونظارت کلی بر ساخت و ساز در سطح ناحیه بر عهده شهردار آن ناحیه قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر تمام اکیپ‌های شهربان و حریم بان دارای تبلت هستند، اظهار داشت: این یک شرکت 26نفره است که پشتیبانی حدود هزار نفر را بر عهده دارد و مهم ترین چالش شرکت حریم بان و شهربان هم بحث بود یا نبود شرکت بوده است.

شریفی بیان داشت:‌بودجه 20میلیاردی این شرکت در سال 93 توسط شهرداری اسلامی شهر تهران به 38میلیارد سال افزایش یافت.

وی در ادامه همچنین با اشاره به این که شرکت 162دستگاه خودرو و 121 موتور سیکلت وارد کرده، تصریح کرد: اختصاص 121موتورسیکلت به دلیل وجود 121ناحیه شهر تهران است که در بعضی از ناحیه‌ها بافت‌ها فرسوده و تراکم معابر تنگ است.

مدیر عامل شرکت حریم بان و شهربان با اشاره به این که مناطق بسیاری در شهر تهران تخلف می‌کنند، عنوان کرد: منطقه 5،13،15،20،19و 18 به عنوان پر تخلف ترین در تهران شناخته شده‌اند که تعداد پروانه‌های ساخت و ساز بسیاری برای آن‌ها صادر شده است.

شریفی با اشاره به این که ناحیه 3 منطقه 8 با هزار و ششصد پروانه در حال فعالیت بیشترین تخلف را در شهر تهران به خود اختصاص داده است توضیح داد:‌به طور متوسط در یک شهر 380 پروانه ساخت و ساز صادر می‌شود که رقم ناحیه چهار برابر استاندارد یک شهر است.

وی با اشاره به این که روزانه هر اکیپ 19 ماموریت دارد، اظهار کرد: اگر ماموران خوب  کار کنند در روز 25ماموریت هم می توانند بروند.

وی همچنین با اشاره به این که دوره بازدید ماموران از مکان‌های متخلف هر 35روز اتفاق میفتد، گفت: شرکت شهربان وحریم بان در تلاش است که این رقم را به هر 15روز کاهش دهد.

مدیر عامل شرکت حریم بان و شهربان اشاره کرد:‌در تلاش هستیم که برخورد با رفع سد معبر در مجموعه وظایف شهربان قرار گیرد.

شریفی در پایان خاطر نشان کرد: برای اطلاع تخلف شهروندان می‌توانند با شماره 1888تماس گیرند و مشکلات مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز را اطلاع دهند.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن