تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820754152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش مقابله با حملات زیستی، هسته ای و سایبری باید فراگیر شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی: دانش مقابله با حملات زیستی، هسته ای و سایبری باید فراگیر شود مراغه - ایرنا - مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی گفت: دانش دفاع و مقابله دربرابر حملات زیستی، هسته ای و سایبری باید دربین مردم ومسولان فراگیر شود.


"احمد جهانسری" روز چهارشنبه در جمع مسوولان ادارات عجب شیر، افزود: آموزش و اطلاع رسانی اصول پدافند غیرعامل به مردم و مسوولان، آنان را در برابر تهاجم دشمنان مصون نگه می دارد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل، گفت: در پدافند غیرعامل تهدید به دو نوع طبیعی و غیرطبیعی بروز می کند که برای مقابله با آن ها باید آموزش های لازم به مردم و مسوولان ارایه شود.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه تهدیدات طبیعی مشکلی برای انسان بوجود نمی آورد، ادامه داد: اگر به تهدیدات غیرطبیعی شامل سایبری، زیستی و هسته ای که انسان با آن سر و کار دارد، توجه نشود افراد آن جامعه دچار مشکلات می شوند.
جهانسری با تاکید بر اینکه رابطان پدافند غیرعامل رسالت سنگینی بر عهده دارند، یادآوری کرد: باید اقدامات آموزشی خود را ابتدا از خانواده ها و محل کار شروع و سپس در سطح جامعه با تهدیدات آن مقابله کرد.
وی گفت: تهدیدات سایبری در زمان کنونی چنان پیشرفت کرده که در آینده نه چندان دور، یک موس کامپیوتر خواهد توانست با نفوذ در تاسیسات و زیرساخت های کشورها همانند یک هواپیمای بمب افکن، انفجار و آتش سوزی ایجاد کند.
جهانسری با تاکید بر اینکه دستگاه‎ها باید برنامه‎های پدافند غیرعامل را عملیاتی کنند، افزود: مسوولان ادارات و نهادها باید آموزش کارکنان را در قالب کارگاه‎های آموزشی انجام دهند.
فرماندار عجب شیر نیز در این جلسه گفت: با وجود تهدیدهای دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، پدافند غیرعامل می تواند به عنوان یک قدرت بازدارنده در برابر این تهدیدها عمل کند.
"ابراهیم طاهری" با اشاره به اینکه در پدافند غیرعامل باید از مسایل پیرامون خود شناخت کافی داشته باشیم، افزود: اکنون نه تنها در حوزه های عمرانی و شهری، بلکه در حوزه های سیاسی و فرهنگی نیز به شکل ویژه ای با مسایل پدافند غیر عامل روبرو هستیم.
وی خواستار فراهم کردن زیرساخت ها برای رفع نیازهای اولیه جامعه و مقاوم سازی محیط زندگی مردم دربرابر عوامل تهدیدکننده انسانی و طبیعی و مظاهر مختلف جنگ نرم و فرهنگی شد.
شهرستان عجب شیر با 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7485/590/587/1352


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن