تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخلف زیست محیطی پای شش شهردار در چهارمحال وبختیاری را به دادگاه کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تخلف زیست محیطی پای شش شهردار در چهارمحال وبختیاری را به دادگاه کشاند شهرکرد - ایرنا- مدیر کل حفاظت محیط زیست چهارمحال وبختیاری گفت: اخیرا شش شهردار و چهار دهیار این استان در زمینه عدم رعایت مسایل زیست محیطی به دادگاه معرفی شدند.


"شهرام احمدی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ذکر نام شهرداری ها و دهیاری هایی که مسوولان آنها را به محاکم قضایی معرفی کرده اند، اجتناب کرد و افزود: این شهرداران و دهیاران به دلیل برخی مشکلات زیست محیطی ازجمله عدم مدیریت پسماند و دفع غیربهداشتی زباله ها به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی از طراحی طرح جامع پسماند در شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: این طرح قرار است در کمیته ارزیابی سازمان حفاظت محیط زیست مطرح شود.
احمدی دفع غیراصولی پسماند و وجود تعداد زیاد اسلحه در دسترس مردم، وابستگی معیشت بخشی از مردم استان به محیط زیست و عدم پوشش فاضلاب شهری و روستایی و صنعتی را از مهمترین مشکلات زیست محیطی در این استان برشمرد.
استان چهارمحال و بختیاری به دلیل قرار گرفتن در منطقه زاگرس میانی یا زاگرس مرطوب، سرچشمه رودخانه های کارون، زاینده رود و دز است و از نظر تنوع گونه های گیاهی و جانوری متنوع ترین اقلیم محسوب می شود.
7360/558/


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن