تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799147247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربیعی: توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی لازمه ایجاد نشاط و پویایی در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ربیعی: توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی لازمه ایجاد نشاط و پویایی در جامعه است تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد نشاط و پویایی در سطح جامعه مستلزم تقویت، توسعه و ترویج فرهنگ، روحیه و تفکر بسیجی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "علی ربیعی" روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیج کارگران استان تهران که در شرکت داروپخش برگزار شد، افزود: تداوم موفقیت ها و پیروزی های انقلاب اسلامی نیز در گرو انتقال فرهنگ و ارزش های اصیل انقلاب از جمله تفکر ماندگار و ارزشمند بسیج به نسل جوان و نوجوان کشور است.
وی در ادامه با اشاره به نقش موثر کارگران در دوران دفاع مقدس و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رویدادهای دوران باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به عنوان ارزش های نظام می تواند الگوی مناسبی برای همگان در مسیر رشد و تعالی ایران اسلامی باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حاکمیت تفکر و روحیه بسیجی در جامعه، تصریح کرد: روحیه و فرهنگ بسیجی عامل موثر برای ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی و همچنین تاکید بر حقوق مسلم کشور در روند مذاکرات هسته ای شده است.
ربیعی به توانمندی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود: امروز پنج کشور قدرتمند دنیا درحال مذاکره با ایران اسلامی هستند که این امر نشاندهنده قدرت و توان بالای کشور در سطح جهان است.
وی تاکید کرد: اقتدار، عظمت و عزت امروز ایران اسلامی در سایه رشادت های رزمندگان اسلام و توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی در سطوح مختلف جامعه بدست آمده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه ربیعی با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه های مختلف همواره موجب رفع مشکلات و بهبود امور شده، اظهار داشت: نقش بسیجیان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار چشمگیر و قابل توجه است و امروز نیز استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های بسیج نقش موثری در رفع مشکلات موجود و خدمت رسانی بهینه به مردم دارد.
وی با بیان اینکه همه کارگران کشور بسیجی هستند، افزود: اعتقاد به فرهنگ بسیجی از عوامل مهم برای دستیابی به جامعه ای سعادتمند و خوشبخت است.
ربیعی با اشاره به برخی از فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد بسیج، گفت: تمام تلاش ما این است که با همدلی بتوانیم فرهنگ بسیجی را در جامعه گسترش دهیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: تمامی موفقیت ها و افتخارات کشور در حوزه های کارگری، صنعتی و تولیدی، در سایه توجه به فرهنگ بسیج حاصل شده است.
ربیعی همچنین با تاکید بر تلاش جامعه کارگری برای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی، افزود: اعتقاد داریم با برنامه ریزی و استفاده از توانمندی های بسیج، زمینه مناسب برای اجرای اصل اقتصاد مقاومتی در کشور فراهم می شود.
تهرام/7247/1699/7245/ 1625


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن