تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسنفت تولید خود را کاهش داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روسنفت تولید خود را کاهش داد تهران- ایرنا- رییس شرکت دولتی "روسنفت" روسیه گفت که این شرکت برای مقابله با کاهش قیمت جهانی نفت تولید خود را کم کرده است.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از وین، روسنفت اعلام کرد به دلیل وضعیت بازار نفت تولید نفت خود را روزانه 25 هزار بشکه کاهش می دهد. این امر بعد از آن اعلام شد که "ایگور ساچین" رییس شرکت روسنفت با مقامات اعضای سازمان تولیدکنندگان نفت (اوپک) یعنی عربستان سعودی و ونزوئلا همچنین مکزیک به عنوان یک تولیدکننده غیرعضو اوپک در وین دیدار و گفت و گو کرد.
قرار است نشست سالانه اوپک پنجشنبه هفته جاری (6 آذر/ 27 نوامبر) در وین برگزار شود و احتمالا اعضای این سازمان در مورد کاهش تولیدات تصمیم خواهند گرفت.
بعضی از کشورهای اوپک مانند ونزوئلا و اکوادور خواستار کاهش شدیدتر تولید نفت هستند، قیمت نفت خام از ماه ژوئن (تیر/مرداد) تاکنون 30 درصد کاهش یافته است، ارزش دلار و کاهش تقاضای انرژی در وضعیت رکود اقتصادی نگرانی ها را بابت کاهش قیمت نفت دامن زده است.
بعد از نشست کشورهای عضو و غیرعضو اوپک روز گذشته در وین، "رافائل رامیرز" وزیر امور خارجه ونزوئلا گفت: با وجود اختلافات، کشورهای عضو و غیرعضو اوپک در نشست روز سه شنبه خود متفق القول بودند که قیمت نفت خام بیش از حد کاهش یافته است، قیمت اکنون مناسب نیست و همه نگران هستند.
وی یادآور شد: ما شرایط بازار را بررسی و نقطه نظرات خود را بیان کرده ایم، توافق نظر داریم که ارتباط و رایزنی ها را ادامه دهیم و بار دیگر سه ماه آینده نشستی خواهیم داشت.
اوپک در ماه گذشته روزانه 30 میلیون و 600 هزار بشکه نفت تولید کرد، در حالیکه سقف تولید این سازمان 30 میلیون بشکه در نظر گرفته شده است.
"کاش کمال" کارشناس شرکت مشاوره ای مالی -اعتباری "سوسدان/Sucden" گفت: در حالیکه بسیاری از اعضای اوپک با مشکل عدم توازن تجاری روبرو شده اند همه چشم ها به نشست روز پنجشنبه دوخته شده است که چه اقداماتی برای تعیین وضعیت کنونی اتخاذ می شود.
اروپام**9157** 1337


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن